Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Şubat '11

 
Kategori
Mizah
 

Gojupek

Gojupek
 

www.gojupek.com


Beş haftadır Gojupek isimli mizah dergisinde, "KISA VE ÖZ, LAVİNYA ÖZ." isimli köşede yazıyorum. 

Yayınlanan ilk dört yazımı sizlerle de paylaşmak istedim, desteklerinizi beklerim. 

GOJUPEK/ 1. sayıdan 


Ölende mi kabahat? Öldürende mi? 

(Telefon çalar) 

-LEZİZO RESTORAN! Buyrun? 

-İyi günler, ben 10 gün sonrası için, iki kişilik rezervasyon yaptırmak istiyorum. 

-Elbette, isim neydi? 

-Hüseyni Atıeke. 

-Tamamdır, Hüseyin Akaeke. 

-Yanlış oldu, Hüseyin değil, Hüseyni! Hem Akaeke değil, Atıeke. 

-Hüseyni, Irak asıllı mısınız? 

-Yok hayır, kütük memurunun hatası, aslı Hüseyin' dir aslında. 

-Karar verin beyfendi? Aslı Hüseyin ise niye Hüseyni diyorsunuz? 

-Siz Hüseyni diye kaydedin lütfen fakat soy isim Akaeke değil Atıeke. 

-Tamam, Hüseyni Atıete. 

-Atıeke, A-tı-e-ke. Kodluyorum. 

-Ankara- Trabzon- Irak... 

-Kuzey Irak mı? Güney Irak mı? 

-Ne farkeder güzel kardeşim bildiğin Irak.Iıııııııııııııı. 

-Irak asıllı değilim demiştiniz? 

-Ben Zonguldaklıyım. 

-Eee o zaman ne karıştırırsınız Ankara'yı, Trabzon'u? 

-Tamam tamam iptal edin, iptal. 

-Olmaz öyle, yapılan rezervasyon iptal edilemez. O gün gelmeyiverirsiniz olur biter. 

-Geliyorum ulan! 15 dakikada oradayım. 

-Mümkün değil, boş yer yok! Siz 10 gün sonra dediniz. 

-Bu görüşme kayda alınıyor mu? 

-Elbette, tüm görüşmeler gibi. 

-İyi o halde, geldikten sonra mahkemede lehime kullanabilirim diyosun? 

-Nasıl yani? 

-Gelince anlatırım. 

 

Sonu gelmeyen romantizm dialogları  

KARISI: Aşkııııııım! Beni seviyor musun? 

KOCASI: (Bundan daha saçma bir soru yoktur yani ) Hı hı... 

KARISI: E, peki, ne kadar? 

KOCASI: (yanılmışım)...

GOJUPEK/ 2. Sayıdan 


Erkekleri alış- verişe ikna etme yöntemleri  

Biz hanımlar için, eşlerimizi beraberce alış-verişe çıkmaya ikna etmek oldukça zor bir iştir. Çünkü, erkeğin tek tatil günüdür ve o günü de aylaklıkla geçirmek ister. Şöyle ayaklarını uzatıp, çayı-kahvesi yanında; ya keyifli bir televizyon programını ya spor haberlerini ya da herhangi bir maçı izleyecektir. Bunu yapmak varken neden gününü alış-verişe çıkarak cehennem etsin ki? Eğer eşiniz, istisna eşlerdense, yani; alış-veriş onun içinde sizin içinde aynı şey demekse bu şansın kıymetini bilin derim. Biz gelelim istisna dışı eşlere: Sizin için DEŞARZ demek olan alış-veriş eşiniz için işkence demekse, beraberce gidebilmeye ikna edebilmeniz adına birkaç önerim olacak. Tüm ısrarlarınız sonucunda kabul etmek üzere gibi görünen eşiniz size birkaç caydırıcı şart öne sürecektir. İşte en popüler şart(kabul etmeyeceğinizi bildiği için önce bu şartı öne sürer): "Öyle 10 tane mağazaya girmek yok. İlk girdiğimiz mağazadan alırsın ne alacaksan" KABUL EDİN. İlk gireceğiniz mağazayı en pahalısından seçerseniz, kendi haliyle ikinci, üçüncü ve dördüncü mağazaları teklif edecektir(devam edecek...) 

 

Değişmeyen Adres Değişiklikleri  

Belirli adres verme yolları vardır; filanca marketin sağı, falanca kurumun solu... Bizimde seneler önce adres tarifimiz: "TEDAŞ'ın Üstü" olmuştur. Derken TEDAŞ oradan taşındı taşınmasına da, seneler sonra bile adresteki tek değişiklik bir sıfat eklentisi olarak devam etti: 

-Nerede oturuyorsunuz? 

-Eski Tedaş'ın Üstü. 

 

GOJUPEK/ 3. Sayıdan 

SONU GELMEYEN ROMANTİZM DİALOGLARI  

KARISI: Hayatım o gazeteyi şöyle biraz bıraksan da biraz konuşsak. 

KOCASI: Konuşalım her tanem, söyle. 

KARISI: Sen neden bana hiç çiçek almıyorsun? 

KOCASI: Alayım aşkıma. 

KARISI: Ben dedikten sonra ne kıymeti kaldı. Alma. 

KOCASI: Tamam almam. 

KARISI: Tamam tamam al ama benim haberim olmasın. ...

 

ÜNLÜLER, ÜNSÜZLER ve BİRLİKTELİKLER 

EŞLERDEN İKİSİ DE ÜNSÜZSE:

Bu kişilerin anlaşması ilk önce ailelerin anlaşmasına bağlıdır. Eğer aileler anlaşamıyorsa bu iki kişi arasında çok fazla huzursuzluk yaşanır. Bu huzursuzluk sevgiyi de saygıyı da hazmede hazmede yer, bir güzel de geğirir. Önlem olarak ya dengeyi kurmaya çalışacaksın (tabii bu dengeyi kurarken de dengemizi kaybetmeyelim) ya da alıp başınızı iki aileden de uzağa yerleşeceksiniz .Aman aman dengesizlik yapıp da ne ebeveynleriniz için eşinizin kalbini, ne eşiniz için ebeveynlerinizin kalbini kırmayın.Çünkü;hem eşimize hem de ebeveynlerimize hayat boyu ihtiyacımız olacaktır.Tamam eşinizin ailesini sevmeye bilirsiniz, ama bu saymamalısınız demek olmamalı. Allah esirgesin ünsüzlerden biri huzursuzluk illetine düşerse gazetelerin üçüncü sayfalarına çıkıp ünlü olabilir. 

Taş Duvar 

"SENSİZ BENSİZ KALMAMAK İÇİN SENLİ BENLİ OLMAMAK LAZIM" 

Can Simiti
Uçaktayız, hostes; yarım bir tebessümle fondaki sese playback yaparak anlatıyor acil durumlarda yapılacakları.
Çıkış kapıları şuralarda, oksijen maskeleri böyle takılır, can simiti koltukların altında, şuralardan çekince şişiyor, şişmezse buralardan üfleyin v.s... v.s..
Herkes can kulağı ile dinliyor.
İyi hoşta, hiç bir Allahın kulu çıkıp da demiyor ki;
-Diyarbakır/ Ankara istikametinde can simiti de ne alaka?
(Siz paraşütlerin yerini gösterin) 


GOJUPEK/ 4. Sayıdan 

SONU GELMEYEN ROMANTİZM DİALOGLARI

KARISI: Diyorum ki; neden bana hiç çiçek almadın?

KOCASI: Ben sana hiç çiçek almadım mı şimdi? Bir kere aldığımı hatırlıyorum.

KARISI: Hiç unutur muyum, benim paramla almıştın, bir adet Kasımpatı.

KOCASI: Ne yapayım paran ona yetmişti.

KARISI: Ama biliyor musun ben onu günlüğümün arasında kuruttum, halen duruyor.

KOCASI: Gördün mü bak ne kadar romantiğim.

...

ÜNLÜLER/ ÜNSÜZLER VE BİRLİKTELİKLER

EŞLERDEN BİRİ ÜNLÜ BİRİ ÜNSÜZ İSE:

Erkek ünlü kadın ünsüzse;ünsüz olan eş kocasının ünüyle ünlü olur ve ezik ezik yaşamını sürdürür.Erkek olan ünlü dizilerde cüretkar öpüşme sahnelerinde bulunur, kadın arkadaşlarıyla İŞ(!) yemeği yerken görüntülenir.Kadıncağız ya aldatılmayı hazmedecektir ya da bu eziklikten kurtulmak için(eğer onuru yoksa)magazin dergilerinden ilk gelen soyunma teklifini kabul ederek ünlü olacaktır.

Eğer ünlü olan kadın, ünsüz olan erkekse; ünsüz olan eş karısının ünüyle ezik ezik yaşamını sürdürür.Erkek olan ünsüz eziklikten kurtulmak için %80 eşini aldatır(aldatdığı kadın %80 ünlünün arkadaşıdır).Kadın olan ünlü ya bu aldatmayı hazmedecektir ya da magazin dergilerinden ilk gelecek soyunma teklifini kabul edecektir.Yani erkek olan eş ünlü de olsa ünsüz de olsa fikrimce aldatma eğilimlidir.Kadın olan eş de fikrimce soyunma eğilimlidir.


ACAYİP BİR İNSANIM BEN!

*Biri hapşırdığı zaman mutlaka (tanımasam da) “Çok yaşa!” diyesim gelir ve derim (bazen içimden).

*Ben hapşırdığım da bana mutlaka birinin “Çok Yaşa!” demesi gerekir(ama içinden değil). Diyen çıkmazsa “Siz de görün!” diyerek hapşırdığımı hatırlatırım.

*Bir hastalık adı duysam; kulağımı çekip(sağ) üç kez tahtaya vururum.
“Hastasın” derler tahtaya vururum…
“Hastasın” derler tahtaya vururum…
“Hastasın” derler tahtaya vururum.
“Hastasın” der…

*Kek hamurunu mutlaka çiçekli kalıba dökerim başka kalıplara giremem ben böyleyim. 

... 

Beğenmeniz dileğiyle :) 

Bugün dergimizin 5. sayısı da çıkmış bulunmakta: 

www.gojupek.com 

Ayrıca kendi dergimizinde 34. sayısı çıkmış bulunmakta. Keyifli okumalar. 

ÜTOPYA 34. SAYI 

Saygılarımla 

Lavinya Öz. 

 

 

 
Toplam blog
: 80
: 1765
Kayıt tarihi
: 14.05.07
 
 

1975 ANKARA DOĞUMLUYUM, 15 YAŞIMDAN BERİ YAZARIM(yazmak fiilinin geniş zamanlı kullanımıyla) evli..