Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Nisan '15

 
Kategori
Deneme
 

Gök kubbe altında ikimiz

Gök kubbe altında ikimiz
 

Nikâh önce gökte kıyılır ve yeryüzüne iner dedi


Gök kubbe altında ikimiz

Zaman nasılda berrak ve nasılda içten yaşatırmış fark etmeden. Kapı çaldı ve kimse yok mu diye aralandı bir an gözlerim ve bakındım. Kurduğum hayal o an gerçek oluverince şaşkına döndüm bir an belli etmemek için sabrettim. Dilim dolaştı soracağım bir şey bulamadım.

- Çay veya kahve alır mıydın?

- Olur kahve içebiliriz.

Allah’ım şükür ki beni düşlerimle yalnız ve çıplak bırakmadın o sokağında. Ben sen için kalkıştım sevmeye ve sen için kabullendim bu servetimi. Ve dua dua sen için harcıyorum zamanıma. Ben kahvemi hazırladım ve çikolata eşliğinde hoş bir sada geçirdim. O gözlerime bakmakla kalbini kırdım biliyorum ve özür dilerim diye telafi ediyordu.  Beni görünce yüzünde gülücükler saçtı deyiverdi.  Bensem yine güldüm. Ve bense evet kırgınlığım var lakin ne fayda affetsem de affetmesem de değişen bir şey olmalıydı. Sen bana sen çok iyi bir yerin var bende, önceden tanışsaydık belki daha farklı olurdu ama belki değişebilir zaman diyebildi.

-Nikâh önce gökte kıyılır ve yeryüzüne iner dedi.

Öyledir gönül ehli lazım çaba gayret nizam lazım. Her şey elde edilir ama gönül ehlini bulmak zordur şu dünyada. Ve birlikte geçirebildiğimiz en güzel andı ne kadar sessiz kalsam da cümlesiz. Ne söylememi istiyorsun diye sordum ama söylediğimde öksüz kalabilir sözlerim. Yalın ayak ve kimsesiz çocuklar gibi boynu bükük yetim kalır yüreğim. Bilsem ki içimdekileri dökerim ama kaybetmektendir korkum benim. En azından var olduğunu bilmek kâfi. Saatler geçiyor ama bakışlar pekişiyor sukut kendini koruyor. Kahvelerimiz bitti ve sen yolunu aldın. Gülüşünden yudumladım ya yeter bana. Bir merhabayla elin elime değişiydi aşk. Küçük bir buse kondurdun gözlerime ve yanaklarımdan süzülüyor her sana baktığımda.

-Bir şey söylüyor musun diye sorduğunda

-Canının sağlığı olsun yeter.

-Hoşça kal sevdiğim hoş amade

….

Aşk beni önce deli etti ve senin velin oldum her gece.

Aşk öyle engin bir denizdir ki lakin yüzebilene aşk olsun

Sevmek öyle bir candır ki dile yeğene sonsuzluğu sunana aşk olsun

 

 

Aşk olsun seviyorum işte, sen ne dersen de o hep bildiğini okur her gece.

 

ben bu gönlü o yoldan caydıramadım ki sen vazgeçiresin sevdiğim.

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..