Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ağustos '20

 
Kategori
Şiir
 

Gökçe Gelin

Pencereni kapatırsa karanlık

Sakin korkma, Denizi dinle dedim

Yağarsa en şiddetlisinden yağmur

Rüzgar olur saçlarında gezerim

Uyku tutmaz zaman geçmezse

Kalbimdeki salıncakta uyuturum.

Gökçe Gelin,

Nefesin avuçlarımda,Sıcak ve mavi

Üşütmeyesin Gökçe gelin, Ben uzakların turuncu geceleriyim

Bırak kırılsın ölü çehreler gözlerinde

Bana o salkımın Eylül gülüşlerini getir

Kurutma sakin Gökçe gelin gönlünün denizini,

Akasyadır kızım, Oğlum meşe

Kalbim en verimli en güneşli yerinizdir.

Gökçe gelin,

Ben, Pencerene düşen yağmur

Ben, Korkularını yenecek cesaret

Ben, Başını koyduğun mavi

Ben, Gülüşünün sıcaklığı

Ben...

Ben, Sende hiç filizlenmeyenim Gökçe gelin...

 
Toplam blog
: 19
: 84
Kayıt tarihi
: 15.09.19
 
 

Yazılar bana aittir ve ileri de doğacak kızıma armağanım olacak. En içten sevgilerimle. ..