Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ekim '14

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Gökçe Özcan - Gizem Kırca yeni radyosunda! ( X Radio )

Gökçe Özcan - Gizem Kırca yeni radyosunda! ( X Radio )
 

Gizem Kırca - X Radio


İlk kez Spectrum Medya bünyesinde bulunan Süper FM’de duymuştum sesini. İnsanı dinlendiren huzur veren bir yanı var. Işıkları kapatıp dinlemişliğim çok vardır, sesi karanlığa çok yakışır Gizem Kırca’nın… Kısa bir aradan sonra yepyeni radyo kanalında sihirli mikrofonundan sesini duyurmaya hazırlanıyor. Çok heyecanlı, tabi bi zde :) Ona yeni radyosunda başarılar diliyorum… Öyle de olacağına inanıyorum çünkü işinde profesyonel :)

 

Kimdir Gizem Kırca? (otobiyografisinden)

 

Kısaca =)) 

2 Mayıs ve çok yağmurlu bir sabahta İstanbul’da gelmişim Dünya’ya 

Hani çocukluğunuza dair bazı kesitler vardır ve hiç gitmez gözünüzün önünden o kesitlerde hep müzik , hep şarkılar, hep parfüm şişelerinden yapılan mikrofonlar vardı benim hayatımda…

Bunların dışında uzun yıllar süren ve bitmek bilmeyen bale ve dans eğitimlerim oldu, herkes bekledi belki balerin olmamı ama ben son 6 yılımı hep hayalimi tek başıma gerçekleştirebilmiş olmanın gururu ile devam ediyorum hayatıma…
Yani anlayacağınız 6 yıldır profosyonel olarak devam ediyorum yayıncılığa.

Radyo aşktır, bağımlılıktır, hastalıktır, hikayeleri hep yaşlıca gelirdi kulağıma, zira son zamanlarda bu işe yeni başlayacak olanlara söylerken buluyorum kendimi bu cümleleri, daha samimi olmak gerekirse hastalıklı ve takıntı haline gelen bir aşk hikayesine benzetiyorum hep radyoyu ve radyoculuğu.

Bu arada, ilk okuldan gelen bu radyo aşkı ile Radyo ve Televizyon Programcılığı bölümünü de bitirdiğimi belirtmek isterim, sonra başladı hikaye …
Metro FM’de başlayan yayın hayatıma uzun yıllar Süper FM’de devam ettim.
Şu günlerde ise X Radio’da mikrofonumu açacak olmanın heyecanı içerisindeyim.

Söylemeye gerek yok, çünkü siz hiç beni yalnız bırakmadınız 

Hafta İçi Her Gün
14.00 – 17.00

Gizem KIRCA Sosyal Medya'da!

Facebookhttp://www.facebook.com/GizemKircaFan

Twitterhttp://www.twitter.com/gizemkirca

İnstagramhttp://www.instagram.com/gizemkirca

 

Gökçe Özcan Resmi Twitter Hesapları

 

www.twitter.com/gokceofficial

www.twitter.com/djgokceozcan

 

 
Toplam blog
: 26
: 7020
Kayıt tarihi
: 22.02.14
 
 

Merhaba, ben Gökçe Özcan kısa ve öz kendimi anlatmak isterim. Anlatmak diyorum, çünkü insan tanım..