Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Kasım '08

 
Kategori
Kültürler
 

Gökkuşağı...

Gökkuşağı...
 

- Abula zabanan iş gorcem mi ben?


- Hııı?


- Zabaanan diyom iş gormiycesem bacanak gile gidiyok oradan geç galabilirim.


- Hee tamam yarın sabah acil bir iş yok, ama patron gelmeden gel olur mu?

***

- Abula ben dün aşaam patrona zıgara aldımdı parasını senden mi alcam ?


Olur ben vereyim :)


***


Benim bebek biraz hasta gibin burnu akıyo senin bebek nasıl?


Benim bebeğim yok ki kızım 9 yaşında.


Benimki de 8 yaşında ellerinden öper.


Bebek?

Haa abula biz öyle diriz, benim bacanag gilin kızı bu sene liseyi bitiriyo da yine bebek der ona :)


Ha anladım yavru gibi yani hehe :) Çok tatlı ya :)

***

Abula var ya dün o işi yaptığıma çok pişman yedim.


Ne yedin?


Yok yani gittimdi ya dün o işe hiç garışmayaydım ya neyse…

Ben ne yedin onu anlamadım ama iyi peki.


Haaa pişman yedim diyom yani pişman oldum diyonuz ya öyle işte…


Haaaa :))))


***


İlk işe girdiğinde çok zor anlıyorduk da şimdi iyice alıştık Çorum’lu arkadaşa :)

Hatta hoşumuza giden bazı kelimeleri dilimize pelesenk oldu :) Zıgara ya da bacanag gil gibi:)

Ben zaten Kafkas, Trakya, Erzurum vs şivelerini konuşurum bir de böyle değişik kültürlerden arkadaşlar edinince şive hazinem çoğalıyor :)

Ne güzel bir memleket burası ya :)

Rengarenk.

Gökkuşağı.


 
Toplam blog
: 149
: 1089
Kayıt tarihi
: 24.08.07
 
 

Rakamlardan vakit buldukça harflere bulanan, okuyan, yazan bir mali müşavirim. Anneyim. Hayatı ya..