Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ağustos '15

 
Kategori
Şiir
 

Gökkuşağı

Gökkuşağı
 

Gökkuşağı


Gönlümün köşesinde
Renkli bir dünya çizdim, O dünyanın içinde  Sanki hayaldim, gizdim. Sevenlerin gözünde Gökkuşağından izdim.

Acılarıma
Yorgan yaptım gülüşlerimi,
Yaş odunda iz bırakmamışım,
Geçmişi geleceğe katarak
Yaşadığım tatsızlıklara
Tuz yapmışım
Umutlarımı…

Mezarlık bekçisiyim,
İçimde doğmadan ölen hayallerim var.
Boşluğa tutunmuşum,
Salıncak kurmuşum üstelik
Sallanıp duruyorum
Güzel günlere kavuşma dileğiyle…

Sesim tuğlaların arasına hapsolmuş,
Dilim sıkışmış demir kapının mandalına
Başımı her kaldırmamda
Bir balyoz iniyor kafama…

Çizdiğim pembe dünyamı
Kapkaraya boyuyor bir el…
Renklerim diye inliyorum.

Heyhat!
Bu şehir eninde sonunda yanacak
Gök kuşağımı elimden alırsanız!

HARİKA UFUK
Gönlümün köşesinde
Renkli bir dünya çizdim, O dünyanın içinde  Sanki hayaldim, gizdim. Sevenlerin gözünde Gökkuşağından izdim.

Acılarıma
Yorgan yaptım gülüşlerimi,
Yaş odunda iz bırakmamışım,
Geçmişi geleceğe katarak
Yaşadığım tatsızlıklara
Tuz yapmışım
Umutlarımı…

Mezarlık bekçisiyim,
İçimde doğmadan ölen hayallerim var.
Boşluğa tutunmuşum,
Salıncak kurmuşum üstelik
Sallanıp duruyorum
Güzel günlere kavuşma dileğiyle…

Sesim tuğlaların arasına hapsolmuş,
Dilim sıkışmış demir kapının mandalına
Başımı her kaldırmamda
Bir balyoz iniyor kafama…

Çizdiğim pembe dünyamı
Kapkaraya boyuyor bir el…
Renklerim diye inliyorum.

Heyhat!
Bu şehir eninde sonunda yanacak
Gök kuşağımı elimden alırsanız!

HARİKA UFUK

 
Toplam blog
: 389
: 261
Kayıt tarihi
: 01.12.13
 
 

Adana'da doğdu. Öğrenim hayatına İstanbul'da Çengelköy İlkokulu'nda başladı. İstanbul Marmara Ünive..