Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Şubat '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Göklerde yaşam daha hafif inanın bana

Göklerde yaşam daha hafif inanın bana
 

Lizbona bakın ne masum


Uzaklardan bakmak bence daha akıl kari bir şey,
Eğer ruhunu, gözünü, kulağını korumak istiyorsan hiç bir şeye
yakından bakmayacaksın görmeyeceksin.
Mikroskopların icat edilmediği zamanlarda ne kadar güzeldi.
Bir burun mesafesi uzağı göremezdi insanlar. İşte o zamanlar
yaşam harikaydı. Bence bilmeden yaşamak daha kolay. Keşke
çoğu şeyleri bilmeseydik. En azından ben öyle düşünüyorum.

Yazıklar olsun diyorum her an her dakika. Çünkü insanların kafası
bu devirde sadece ve sadece gördükleri ve yaşadıkları ile sınırlı.
Ve bu durumu görmek bilmek beni kahrediyor.
Ben sitelerin birinde eski yeni bir kaç şiirimi yayınladım.
Değişik ve de alışılmadık bir tarzda yazdığımı biliyorum.
Yazdıklarımı anlayanların baya kafa yormaları gerektiğini
biliyorum. Bunu da bile bile böyle yazıyorum.

Benim bu şirlerimden birine yorum yazan bir insan ki o insan

Üniversite mezunu, Kilis'te iyi bir yerde iyi bir görev masasını işgal
ediyor.
Aynı zamanda da bazı yayın organlarında yazıyor, yazıyor.
İŞte bu kapasitedeki bir insan, benim şiirime yazdığı yorumları, bana
yazdığı yorumları okusanız şaşkınlıkdan küçük dilinizi yutarsınız.

"Sen genç misin yaşlı mısın bilmiyorum ama hiçbir şeysin, daima
birilerinin idaresinde ve koruması altında olan kadından ne olur"
gibi biryorum yaptı bana.

Ben bayan olduğum için ömrümün her döneminde birilerinin
hegomonyası altında olduğumu yazdı bana.Böyle neden yazdı
biliyor musunuz? Çünkü Kilis'te öğretmenler bile sokağa başı
açık çıkamıyor.Akşam beş den sonra asla hiç bir kadın sokağa
çıkamıyor. Hastası bile olsa asla sokağa çıkamıyor yalnız başına.
Neden çıkamıyor acaba dersiniz? ÇÜNKÜ orada bayanlar daima
korumaya muhtaç olarak görülmekteler. TAHSİLLİ DAHİ OLSA
BAYANLARA KARŞI ÖN YARGILARLA DOLU BAZI ERKEKLERİN
BEYİNLERİ DÜZLEŞMİŞ OLDUĞUNDAN.

Kendi memleketlerinde bayanlara "şunu yapma, bunu yapma" yoksa
çamur atarım. Atarım da yapıştırırım ha" diye tehditle bayanları
mecbur bıraktıklarından, her kadınıda kendi çevrelerindeki kadınlarla
karıştırıyorlar. Ne yazık ki bu düz beyini kafasının içinde taşıyan erkekler,
Üniversite mezunu ve de yazar sözüm ona.

 
Toplam blog
: 26
: 557
Kayıt tarihi
: 23.02.08
 
 

Yüksek okul mezunu olup emekliyim. İyi bir gözlemciyim. Çok okumakta ve yorum yapmaktayım. Antoloji...