Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Kasım '07

 
Kategori
Sağlık
 

Göküş gözlüm biyonik olacak

Göküş gözlüm biyonik olacak
 

Canım annem, göküş gözlü annem, bugün hastaneye yattı. Ameliyat olacak. Bu dördüncü ameliyatı. Hepsi de büyük ve önemli ameliyatlardı.

Birinci ameliyatını beyninden oldu annem. Kist varmış göz arkasında. bir gözü karanlık olmuştu iyice, ikinci göz de tehlikedeydi, çarçabuk hiç beklemeden ameliyat oldu. Atlattık çok şükür.

İkincisi ise bel omurlarından. Dört tanesine protez takıldı. çünkü omurlar kaymış siniri sıkıştırmıştı. Çok tehlikeliydi. Biz Dört kardeş, eşlerimiz ve çocuklarımız hep birlikte baktık annemize. Çok şükür başarılı bir ameliyatın ardından, iyi bir bakımla atlatmıştı annem bunu da.

Üçüncü ameliyatında sağ kalçaya protez takıldı. Yoksa patolojik kırık olabilirdi. Ve onu onarmak daha zor olacaktı. Çok ağrıları vardı. Yatamaz olmuştu. Çok şükür o ameliyatı da başarılı geçmişti. İki büklüm duran annecim, ameliyat olan bacağına bastığında dümdüz durabiliyordu. Yıllar sonra boyunu görmüştük annemizin. Hemen peşinden diğer kalça da yapılmalıydı ama annecim çok korkmuştu artık "dayanamam kızım" diyordu. "Gidebildiği yere kadar gitsin." Saygı duyduk ısrar etmedik.

Ağrıları çoğalmış Yine. Patolojik kırık olasalığı yüksek. Annem "Ben dayanamıyorum artık ameliyat olacağım." dedi. "Ölüm ölüm bir ölüm, ben bu ağrılarla her gün ölüyorum." dedi.

Ankara'da Onkoloji Hastanesinde çok iyi bir hekim varmış. Başarılı ameliyatlar yapmış, annem ona çok güveniyor. Bir haftadır tetkikler yapılıyor. Ameliyata engel bir durum yok çok şükür. Sadece belinde protez olduğu için kısmi uyuşturma yapılamıyor narkoz alması gerekiyormuş.

Yüreğim pır pır, annemin yanında olmak istiyorum. Bütün ameliyatlarında başındaydım. Ama bu defa "vertigo" diye bir illetim var. On gündür başım dönüyor. İki sene evvelde olmuştu. Kulak sıvısında partiküller oluşmuş. Başımın hareketiyle sağa sola çarpıp başımı döndürüyor. Kriz gibi bir başladımı ayakta mısın yoksa tepetaklak mı ? Bilemiyorsun. Tamamen ne zaman geçeceği belli değil. İlk olduğumda Üç ay dönmüştüm. Bu defa tedaviye erken başladık uzun sürmez inşallah.

Benim göküş gözlüm yavaş yavaş biyonik oluyor. Başından başladı aşağıya doğru metaller takıldı. Allah dizleriyle topuklarını korusun. Kardeşlerim var annemin başında. Annem benim 80 yaşında çok korkuyorum. Sadece dua edebiliyorum... Biz sevgi dolu bir aileyiz. Birlikte birçok güçlüğü yeneriz...

21/11/2007 - Gaziantep

 
Toplam blog
: 16
: 2634
Kayıt tarihi
: 14.07.07
 
 

27 Mayıs 1960' da İnebolu'da dünyaya geldim. İnebolu Yeniyol İlkokulu, İnebolu Ortaokulu (nakil), Ga..