Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Aralık '12

 
Kategori
Şiir
 

Gökyüzü şarkıları beni sana ulaştırır mı?

Gökyüzü şarkıları beni sana ulaştırır mı?
 

Hani uykuya daldığında var ya;

Bedeninden kopup giden bilincin

Süzülüp kuş uçumu gelebilir mi?

*

Varlığım geride kaldı

yüreğim elimde

sıcak nefesim yanımdayken

dolaştım uzak diyarlarında

sonsuzluk denizinin

Bir düş geçti yanımdan

ve bir şarkı ardında.

Mavi bir kuyruklu yıldız

süzüldü,

yüzgörümlüğü vermeden

gitti

Bir başıma değildim elbet

Onlarca ışıktılar onlar

Renklerini hiç görmedim

Benden gidenlerle aynıydı

*

Sesim geliyor mu sana?

Gökyüzü şarkılarıdır bunlar

Elimi tut ve bırakma

Işığınla aydınlansın dünya

*

Bir efsane yazılırken orada

Oidipus'un gizemi yoktu

ne Sezarın aşkı

Kleaopatraya

Ne de Zeusun bitmeyen

tanrıları

Aşkı bir başka yaşadım

Elim değmeden gözlerine

Ferhattım

Onlarca dağlar vardı

delinmiş

Eritilmiş demirleri

Yunustum

çoğu keşfetmişti benden önce

benden içeru'yu

Hacı Bektaştım

Ve herkes oradaydı

Ne olursa olsun gelmişlerdi

Ve ben sendim

Gökyüzü şarkıları söyleyerek

Alıp götürmüştüm kendimi

05.01.1997 İSTANBUL

doğanın işyeri 20.30 

 
Toplam blog
: 15
: 403
Kayıt tarihi
: 07.06.10
 
 

1961 izmir doğumluyum, 9 eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Pazarlama Reklamcılık 1986 mezunuyu..