Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '15

 
Kategori
Şiir
 

Gökyüzü yas tutmuş bugün

Gökyüzü yas tutmuş bugün
 

Gökyüzü yas tutmuş bugün,
Yıldızlar karalar bağlamış,
Ay ışığı solgun,
Duman kaplamış yüreğime,
Sözcüklerin beli kırık,
Bir pencere kenarında düşünürken seni,
Senden habersiz ...
Özleminde kaybolurken benliğim,
Tek dalım, ince ellerin,
Ve tutamazdım...
Kaybolurdum, sensizliğin karanlığında,...
Yine ben, yaralanırdım yüreğimin en olmadık yerinden.
Yine sen, habersizdin, tüm bu yaşananlardan...
Ardından toplamaya başladım düş kırıklıklarını.
Senden habersiz,senden uzakta,
Başımı koyacam yastığımın olmayan tarafına,
Sen varmışçasına...
Ve özleyecem GÜLÜŞLERİNİ
 
Toplam blog
: 47
: 176
Kayıt tarihi
: 16.01.13
 
 

Şiir benim hayatımın dönüm noktası,dile dökemediğim düşüncelerimi yazıyorum. Bir mumun alev çembe..