Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Aralık '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Gökyüzünde yıldızlar yalnız mı? Hiç sanmam...

Gökyüzünde yıldızlar yalnız mı? Hiç sanmam...
 

Bugün boşşşşverdim, beynime izin verdim ağır düşünmeyeceğim.

Sizleride bunaltmayacağım.

Ilık bir ilkbahar günü gibi bir yazı kaleme alacağım.

Tamam mı?

***

Sanki tamam demeseniz bir şey değişecekmiş gibi.

%47 varkennnn!

Zor be abi…

-Hani ağır konular yoktu?

-Yok valla..

Bakta gör.

***

Bazen oturur gökyüzüne bakarım.

Binlerce yıldız pırır pırır göz kırpmaktayken bana, sanki içlerinden biri daha mı parlak diye düşünürüm.

Daha parlak?

Çokkk!

Bırrrr!

***

Ürperirim.

İzleniyormuş hissine kapılırım.

Ciddi bir his.

Ve hislerime güvenirim.

Hislerimin yanılttı zamanlar parmakla gösterilecek kadarda azdır bu beni daha da kasar.

***

İzleniyormuş hissine kapılıyorum dedim ya

Bu son zamanlarda sıkça olmaya başladı.

Uzayda hayat olduğuna inanıyorum, belki de ondan.

***

Öyle korkunç, istilacı yaratıklar olduğunu da düşünmüyorum ayrıca.

Hele insanoğlunu gördükten sonra…

İnsanoğlu!

***

Bence insanoğlundan teknoloji olarak o kadar çok öndeler ki inceliyorlar bizi gibi geliyor.

Gülümsemeyi biliyorlarsa da çok gülüyorlardır sanırım.

***

Çoğu zaman uzay araçları gördüklerini söyleyen insanlara rastlarız.

Son böyle bir haber Rize’nin Çamlıhemşin İlçesi'nden geldi.

Gökyüzünde süzülen ve belirli aralıklarla yanıp sönen renkli bir cisim gördüklerini söyleyen 2 kişi, polise başvurmuş.

***

Hemen bir ara nağme yapayım dostlar; Allah polisimize sabır versin.

Ne olursa ilk koştuğumuz kişi polislerimiz.

Nelerle uğraşıyorlar ya.

Güler misin ağlar mısın.

Yine bu sıradan, öyle akıl almaz şeyler için polise başvuruluyor ki…

Dedim ya Allah polisimize sabır versin.

Aminnnnn!

***

Ara nağme bitmiştir abi…

Dedim ya ben uzaydaki hayatın istilacı, korkunç olduğunu düşünenlere katılmıyorum pek.

Dünyadan bakış bu kanaatte diyelim.

Acaba uzaydan dünyaya bakış hangi kanaatte?

***

Ben olsam dünyanın ve insanoğlunun yanına bile yaklaşmazdım gördüklerimden sonra ne dost ne düşman olarak…

 
Toplam blog
: 334
: 456
Kayıt tarihi
: 26.07.07
 
 

Yaşama değer veren bakış açısıyla biraz antika sayılabilecek düşüncelere sahip bir insanım. Geçmişte..