Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Nisan '10

 
Kategori
Aile
 

Gökyüzündeki bütün yıldızlar toprağını aydınlatsın

Gökyüzündeki bütün yıldızlar toprağını aydınlatsın
 

BURSASPOR'UN KURUCULARINDAN HÜSEYİN SAİTOĞLU


Bugün 24 Nisan. Bursaspor'un kurucularından, işadamı Hüseyin Saitoğlu'nun, sevdiklerinden ayrılışının 27. yılı.

Eşimin sevgili babası, benim değerli kayınpederim olan Hüseyin Saitoğlu'nu tanımak onuruna ne yazık ki erişemedim.

48 yaşında, çok genç yaşta hayata veda eden bu değerli insanı anlatılanlar kadar tanıyorum, maalesef.

Vefalı dost, değerli, sevgi dolu insan olarak anılan rahmetli kayınpederim, Bursaspor'un kurucularından aynı zamanda eski bir sporcu, Bursaspor'un ilk resmi genel kaptanı, Massey Ferguson Traktörleri'nin ilk bayiisi idi.

Eşimin babasına olan hayranlığı ve sevgisi sayesinde dinleyerek tanıdığım bu değerli insanın bugün 22. ölüm yıldönümü.

Kurucularından olduğu ve çok emek verdiği, Bursaspor'un şampiyonluğa koştuğu bu günleri görebilseydi çok mutlu

olacağını bildiğim, kızım ve benim en değerlimiz olan eşimin babasına duyduğumuz saygı ve minnet için, henüz çok yeni olduğum bu sayfalarda bugünü ona ayırmak istedim.

Onun, Yunanistan İskeçe'de başlayıp Bursa'ya uzanan hayat hikâyesini takdirle anıyoruz.

Cennetten bizi izlediğini biliyoruz. Tüm dualarımız, sevgi, saygı ve özlemlerimizle. Toprağı ve rahmeti bol olsun!

Gökyüzündeki tüm yıdızlar toprağını aydınlatsın!...

Saygı ve sevgilerimle!...

REZZAN SAİTOĞLU

 
Toplam blog
: 34
: 1133
Kayıt tarihi
: 18.04.10
 
 

Hayatım boyunca yazı yazmayı çok sevdim. Uludağ Üniversitesi İktisat Bölümü mezunuyum. Kızıma öğr..