Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ağustos '13

 
Kategori
Deneme
 

Gökyüzüne çok sorularım var benim

Gökyüzüne çok sorularım var benim
 

Nereye gittiğim hakkında hiç bir fikrim yok. Bir sonsuzluk içindeyim. Şarkılar gibi ruhuma dokunup, dokunup kaçıyorum. Korkuyorum... Geçmiş de yok, gelecekte. Sonsuz bir boşluk var.  Rüzgar acıları savurup duruyor.

Cennet gökyüzünde ve hiç yere inmiyor ama ben tüm gerçekliğimle buradayım. Görünmeyen dünyaların benim dünyama zaman zaman gönderdiklerini anlayarak yaşamaktan yoruluyorum.

Gökyüzüne çok sorularım var benim.

Asla yanıtlanmayacağını bildiğim sorularım.

  

 
Toplam blog
: 271
: 606
Kayıt tarihi
: 16.05.08
 
 

Güzel sanatlar fakültesi Müzik bölümüne gitmeme rağmen, fakülte sonunda yıllardır yaptığım turizm..