Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Temmuz '08

 
Kategori
Şiir
 

Gökyüzünü kim boyadı maviye?

Gökyüzünü kim boyadı maviye?
 

Isıtayım uzat bana ellerini


Şiire tutkun bir gülün sahibiyim,
Günaydın sevdiğim, günaydın sevdiğim.
Dudağımda yeni sevda türküleri;
Günaydın sevdiğim, günaydın sevdiğim.

Dışarda yemyeşil bir ilkbahar günü,
Dalda cıvıl cıvıl kuşların düğünü.
Böyle bir günde kim ister öldüğünü?
Günaydın sevdiğim, günaydın sevdiğim.

Güneş parladıkça, gümüş ay da doğar
Şarkılarda hep öne geçer yıldızlar.
Bize de geçit olur bir gün mor dağlar;
Günaydın sevdiğim, günaydın sevdiğim.

Yüreğimdeki resmin gülüyor şimdi,
Papatyalar bir başka kokuyor şimdi,
Ellerin saçlarımı okşuyor şimdi;
Günaydın sevdiğim, günaydın sevdiğim.

Gökyüzünü kim boyadı masmaviye?
Bakındım durdum beni de alsın diye.
O güzellik, o çalım ne, kime, niye?
Günaydın sevdiğim, günaydın sevdiğim.

Mutluluk bana yine senden geliyor,
Gökyüzünde bulutlar da yarışıyor,
Biliyorum hepsi de sana koşuyor;
Günaydın sevdiğim, günaydın sevdiğim.

Yıllar önce inadına sevdim seni,
Zaman geçse de unutamadım seni.
Bilsen canım ne kadar özledim seni?
Günaydın sevdiğim, günaydın sevdiğim.

Bir umut yağmurudur başladı şimdi,
Bırak ıslatsın gözlerini, tenini.
Isıtayım uzat bana ellerini:
Günaydın sevdiğim, günaydın sevdiğim.

Güneş parladıkça, gümüş ay da doğar
Bize de geçit olur bir gün mor dağlar.
Gökyüzüne bak bulutlar yarışıyor;
Günaydın sevdiğim, günaydın sevdiğim.

Gözlerim şimdi yepyeni rüyâlarda,
Boynum eğik değil, başım yukarıda.
Yüreğimdeki resmin ayaklanıyor;
Günaydın sevdiğim, günaydın sevdiğim.
5 Mart 2006

Oyhan Hasan BILDIRKİ

 
Toplam blog
: 51
: 1343
Kayıt tarihi
: 31.08.06
 
 

1947 Haziranı'nda Bağarası'nda doğdu. İlkokulu doğduğu yerde, ortaokul ve liseyi Aydın'da okudu. ..