Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Kasım '10

 
Kategori
Şiir
 

Göl

Göle yağmur yağdı sınırsız boşluk hissi
Kayboldum
Bu oyunlar
Arzular, kayıplar, düşler gölgeler düğmeler
Başsız kolsuz figürler
Ben gidiyordum ressama
Durmadan yağan yağmurun sonunda
Kalbimin çizgileri ıslandı
Yağmura geçmişin izlerini sildirdim
Sisin içinde saklandım
Pullarım balığı Terk Etti
Bir nehre düşer giderim ben
Seçtiğin acı
Seçemediğin sevinçlerinden
Tabloya girecek olan
Acı
Dediler
Yağmurdan-Hüzün mü suçlu? dedim
Duvarcı ustasının elinden duvara kadınlar karıştı
Halı ustasının elinden halıya karıştı kadınlar
Yine acıya düştü bir çocuk
Acıyı boyadı ressam
Düşe yordum kendimi
Takvimlere bakmadan
Kalın Düşler boya dedim ressama
Acıyı da tabloya sakla
Ben bir nehre düşer giderim
Üşümemek için
Yağmur suyunu içip
Her köşe başında seni aradım
Bütün bunlar beni
Eksik bıraktı
Küçük kağıtlar
Yandı içimde.

rengin özesmi

 
Toplam blog
: 99
: 289
Kayıt tarihi
: 13.08.10
 
 

1961- Ödemiş doğumlu - Gazi Ünv.İksadi ve İdari Bilimler Fakültesi Mezunu - Şiirle uğraşıyor... ..