Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Haziran '09

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Gold Bilgisayar’ın mühim adamları iş başında…

Gold Bilgisayar’ın mühim adamları iş başında…
 

Gold Bilgisayar'ın Mühim Adamlarına


Bir önceki yazım Gold Bilgisayar’ın Mühim Adamlarına ithaf edilmişti.

Gold’un müşteri hizmetlerinin memnun edemediği bir müşteriydim. Memnuniyetsizliğimde de haklıydım.

Yoğun bir telefon trafiği sonrasında müşteri hizmetleri sorumlusu Ferit Duran Bey’e ulaştım. Sorunumun devamlılığı halinde köşemin dışında ulusal basına da bu konuyu haber yapacağımı söyledim.

Ferit Bey sağ olsun bu tatsız konunun sonlanmasını sağladı.

Ürünümü iade aldılar ve istediğim ürünü seçebileceğimi söylediler.

“Neden beni bu kadar uğraştırdınız?” demekten de kendimi alıkoyamadım tabii ki.

Bu macera da mutlu sonla sonuçlandı benim adıma. Başkalarının adına nasıl sonuçlanacağını bilemiyorum.

Garanti süresi beş yıl olan başka marka yeni bir ürün aldım, bu kez araştırarak ve kalitesinden emin olarak aldım.

Şimdi okuyucularım bana diyebilir.

-Bize ne sizin bozulan taşınabilir belleğinizden?

Paranızı sokağa atmak istemiyorsanız söyleyeceklerime kulak verin…

Garanti süresi uzun olan ürünleri tercih edin.

Bir ürünü almadan önce iyi bir fiyat araştırması yapın, çünkü aynı ürünü başka bir mağazada daha ucuza bulabilirsiniz.

Ne alırsanız alın, alacağınız ürünün tüm detaylarını alanında uzman kişilerden öğrenin.

Sorunlu bir ürün aldıysanız mutlaka firmanın yakasına yapışın, firma size olumsuz yanıt verse de hakkınızı sonuna kadar arayın.

Tüketici haklarını mutlaka okuyun.

Son söz…

Kapitalizmin büyüsüne kapılarak size gerekli olmayan şeyleri almayın; çünkü ihtiyaçlarımızın bir sınırı yok.

 
Toplam blog
: 47
: 781
Kayıt tarihi
: 20.10.08
 
 

1978 Hatay doğumluyum. Selçuk Üniversitesi Edebiyat fakültesi mezunuyum. Edebiyat ve felsefe alan..