Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Kasım '09

 
Kategori
Şiir
 

Gölgeler

Gölgeler
 

Gölgeler anımı ele geçirir

Tekrar..

Ön sezimden koca bir

Yelkovan çatırtısı daha,

Öyle uzaktan ki…

Duyuldu geceye olan

Hayranlığım…

Yeşilimsi baktıklarımda

Özlemsi bir gecede

Siyahlıktan arındım da

Beyaz bir rüya

Görmek istedim ben.

__O an ki, ensemde bir ıslıktı

__Kestane saçlarımın arasından

__Usulcacık dudaklarıma yerleşen.

__Kabuslarımda karalardan kurtulup,

__Gözlerinin elasına koşarken

__Göz ardı etmişim,

__Unutmuşum yeşilini.

__Sabaha ne kaldı…

__Bembeyaz yarınlara uyandığımda

__Bir tek,

__Gözlerin kalacak aklımda.


Düet şiir // Yazanlar : Müşerref ÖZDAŞ

Emre Evren Yalçın

“Bir İstiridyeyim Belki de, İncisini Saklayan.”__Msrf

“Benimle olma ! Benim ol, Benim…”__E.E.Y

 
Toplam blog
: 59
: 676
Kayıt tarihi
: 13.09.09
 
 

10.06.1961 Kütahya-Simav doğumlu. Tüm eğitim hayatı İzmir'de geçti. 1982 E.Ü.Fen Fakültesi Biyolo..