Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Nisan '09

 
Kategori
Deneme
 

Gölgemin sözleri

Gölgemin sözleri
 

Bir yaz sabahı erkenden uyandım, yatağımdan fırlayarak, o günü doğuracak güneşi yakalamak istedim. Gün doğuşunun insana verdiği duygu, günü bambaşka geçirmeme neden olur, değişik güzellikler yaşatır bana.Telaşla evden çıktım, adımlarımı hızlı hızlı atarak amacım ilk çıkışı yakalamaktı.O muhteşem doğuş bir canlının dünyaya gelişi gibidir.Başsuyu gelmiş bir doğumun
gerçekleşmesi gibi, denizin sularını kızıla boyararak bir ışık çıkar ufuk çizgisinden, tüm olumsuz duyguları silip götüren bir arınma anıdır kutsar güneş insanın tüm bedenini ve ruhunu.

Bu özel anı yakalamak için hızlı adımlarla giderken, gölgem önüme düştü, o günlerde okuduğum bir kitap "evrenden herşeyden bilgi alabilirsiniz bir kum tanesinden bile"diyordu biligi, ben de "gölgeme bilgi istiyorum senden" dedim gölgem bana şunları söyledi;

"Işığa arkanı dönersen gölgen önüne düşer, gölgenle boğuşur durursun, ışığa doğru dönersen gölgen arkana düşer, sen IŞIK olursun." Çok etkilenmiştim.

Savaş
Zaten kendimizle,
Işığa sırtımızı dönmüşüz
Gölgemiz önümüzde,
Vuruşmaktayız
Biz bizimle
Işımak neyimize...

18/04/2004 Antalya
Şerife Karaçayır Mutlu

 
Toplam blog
: 137
: 586
Kayıt tarihi
: 05.02.08
 
 

Evrenin dilini çözmeye çalışan; sevenlerin diyarından, yeryüzüne sevgi elçisi olarak gelen, dünya ay..