Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Haziran '17

 
Kategori
Günübirlik Turlar
 

Gölyazı, Bursa

Gölyazı, Bursa
 

Gölyazı'da güzel bir hafta sonu


Güzel ülkemin kimbilir daha ne güzellikleri varken, gözümüzü her defasında yurt dışına çevirip türlü türlü dertlerle uğraşıyoruz vizeydi, biletti, uçaktı, tur planıydı....Halbuki burnumuzun dibinde ne kadar çok keşfedilecek güzellikler var.  Desem de ben yine aynen devam ederim de, siz benim yaptığımı yapmayın.

İşte durumlar böyleyken ve ben yurt dışına nereye gitsek dediğim günlerden birinde, sevgili fotoğraf kursu hocamızın katkılarıyla bir tur organizasyonunun içinde bulduk kendimizi. Bu sefer istikamet Gölyazı'ydı. Aslında Bursa göller serisinin 2.bölümüydü bu. 1.sini daha sonra anlatacağım için ve Gölyazı'ya çok bayıldığımdan önce bununla başlamak istiyorum. Aslında anlatılacak çok fazla şey yok, ben sadece fotoğraflarla anlatım yapmak istiyorum. Ne de olsa tema fotoğraftı gün boyu benim için. Doğanın mucizesi bir tarafta, sabahın köründe ve hatta sabah ezanı bile okunmamışken bizdeki fotoğrafçılık aşkıyla Uluabat'ın kenarına çektik kendimizi ve yavaştan bekledik tanın ağarmasını...Vee derken indik araçtan ve gölün kıyısına doğru ilerledik. Daha fazla fotoğrafı kendi sitem www.gezitta.com da bulabilirsiniz.

Elimizde objektiflerimiz, içimizde heyecan ve aşk, burnumuzda doğanın o muhteşem kokusu ve bol oksijenin verdiği hafif sarhoşluk ile başkalaşıma uğramıştık. Bu anı tekrar yaşamayı isterim.  Saatler ilerledikçe ve güneş tamamen doğduktan sonra ortalık biraz daha insanlarla dolmaya başladı: İstanbul'a bu kadar yakın  olmasına rağmen nasıl bu kadar sessiz ve bakir bıraktılar burayı diye şaşırıp kalmıştım ki dakikalar sonra gelen dizi çekim ekibini gördükten sonra ve bir anda ortamın dizi setine dönmesiyle hayal kırıklığına uğradım. Oyuncuların arasında Emre Kınay da vardı. Demek ki ilk keşfeden biz değildik; ama tan ağarmasını ve balıkçıları izlemek, fotoğraflamak ayrı bir zevkti; hem de kimsecikler yokken. 
 

 
Toplam blog
: 2
: 436
Kayıt tarihi
: 28.02.13
 
 

Yazmayı, bir çeşit terapi yöntemi gibi görüyorum. Boş zamanlarımı doldurmak için değil, boşluk ya..