Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '19

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Gönderdiğiniz Kitaplar

Gönderdiğiniz Kitaplar E-kitap Olsun

Bazı Kurumların süreli yayınları var. Bize de gönderiyorlar. Hâlbuki ben o yayınları okuyamam. O yayının taranmış hali sizde var. Ne olur o yayını bize E-kitap olarak gönderseniz bizde faydalansak. Bir gün bir arkadaşım evlenecek. Davetiyeyi sana nasıl ulaştırayım dedi. Ben de bilgileri E-posta olarak gönder dedim. Ne oldu mesajını bana ulaştırmış oldu. İletişim için mesaj kanalı önemli siz mürekkep yazılı kitap ve dergiler göndererek bana mesajınızı iletememiş oluyorsunuz.

Bir dönem whatsapp kullanıyordum resimli mesajlar gönderip duruyorlardı. Çok şükür külüstür telefonum whatsapp’ı desdeklemiyor da bu işkenceden kurtuldum. Defalarca uyarmıştım. Doğan Cüceloğlu’nun beş varoluş hikâyesi varya o ne güzel ifade ediyor. Sen benim için varsın yâda yoksun hiç önemli değil mesajı nasıl olur. Bildiğiniz halde görmeyenlere resimli vat sap mesajı göndererek olur.

Yerel seçimler yaklaşıyor. Size siyasi partilerin beyannameleri yâda propaganda metinleri sesli Braille yâda Elektronik ortamda geldi mi gerçi görmeyenler tek başına oy kullanma konusunda özgür değil yine bu sene şablonla oy kullanacağız. Peki, bazı siyasilerimiz slaytlar kısa filmler hazırlıyor  bu filmler slaytlar görmeyenler için sesli betimlemeli yâda işitme engelliler için işaret dili ve alt yazı seçenekleriyle sunuluyor mu bu seçimde siyasilerimiz işitme engellilere mesajlarını onların dilinde iletiyorlar mı bunlarla ilgili kaç siyasi gayret gösteriyor. Gösterenleri tebrik ederim. İşitme engellilere yönelik puro paganda hizmetlerini siyasilerimiz önemsemeleri gerekiyor.

Bu gün derneğe gelen ve görevli ablamızın evinde sobada yanmak için hazırlanan kitapçıktan buralara kadar geldik. İstediğiniz kadar kitap dergi gönderin sobada çıra görevi görecektir. Haberiniz olsun bize mesajınızı doğru kanallardan ulaştırmayı deneyin. Bir yerde bana mürekkep baskılı kitap dergi verilince bende e-kitap olarak vermeyecekseniz bunu bana boşuna vermiş olursunuz deyip gözlerinin önünde kitabı masanın altına yâda üstüne koyuyorum.
Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..