Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

16 Mart '08

 
Kategori
Şiir
 

Gönlüm diyor

Gönlüm diyor
 

para para para


Merhabalar,

Dünkü İzmirli blog arkadaşlarımı bulamamanın vermiş olduğu üzüntüm hala sürmekle birlikte yine de sizlerle birlikte olmak ve birşeyler paylaşmak çabasına girdim, eski şiir defterlerimi karıştırdım sıkıntımdan ve bakın orada ne güzel bir şiir buldum.
Aman sakın yanlış anlaşılmasın şiir yıllar önce yazılmış defterime ama sahibini bilmiyorum, benim çok hoşuma gittiği için sizlerlede paylaşmak istedim, ,
Şiirin adı G Ö N L Ü M

Gönlüm diyor, otobüse binme taksi varken,
Kesem diyor, yürü yaya otobüste yer yok zaten.

Gönlüm diyor, ne hoş manzarası şu levreğin,
Kesem diyor, koş acele evde soğuyor yemeğin.

Gönlüm diyor, gez eğlen tatile çık,
Kesem diyor, evde otur, hesapla, bu ay kaç lira açık.

Benim gönlüm gayet cömert,
Her türlü zevki tat diyor,
Ama kesem başıma dert,
Beni de hesaba kat diyor.

Bu dünyada parasız yaşanır mı hiç? en güzel örnek olmuş şiir,
Sevgiler, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...