Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mart '11

 
Kategori
Şiir
 

Gönlümde bir busesin sen

Gönlümde bir busesin sen
 

Diken olup can yakmaktansa,çiçek olup gönülleri okşamak için MiMoZa!.. Diken olup can yakmaktansa


Gönlüm akıyor sana 

Dur durak bilmeden 

Saf, tertemiz bir liman oluyor sana 

Gönlümde sıcacık bir duamsın 

Yüzümde derin bir gülümseme 

Aklımda bir çiçek kadar zarif 

Alabildiğimce huzur yüklüsün 

Nereye dalsam sen akıyorsun sözlerimden 

Hangi yana dönsem sen demleniyor 

Sözlerim dilimde kelam olup seni çağırıyor 

Düşlerimde sana yalvarıyor 

Yüreğimdeki umut sen 

Kalbimde derin bir nefes 

Sıcacık mis mis bir içimsin adeta 

Aşk kokuyorsun damarımda 

Sevda oluyorsun ruhumda 

Öyle alışıkken sana 

Sanki yıllarca tanımış gibi 

Birbirimize yazılmış bir nefes gibi 

Söyle neyleyim ben sensiz bu gönlü 

Sende Allahı yaşarken, sende yar varken 

Sana yanmayımda kime yanayım allahım 

Sana anlatmayımda kime anlatayım 

Çünkü sen ben olmuşum deli divane 

Yazamadığım yazılarda saklısın 

Söyleymediğim sözlerde berraksın 

Şu gönlümün en güzel yarisin 

Öyle içten , öyle huzurluki 

Yüce rabbimden sonsuz razı olsun 

Seni sensiz de yaşarım ben sevgili 

Sen kaçabildiğin kadar kaç 

Gidebildiğim kadar git uzaklara 

Unutabildiğin kadar unuttur kendini 

Silebildiğin kadar sil beni senden 

Ama sen gönlümdesin.. 

Gönlümde bir busesin sevgili .. 

Seni çok ama çok seviyorum yaradandan ötürü 

Bu gönlüm artık sende 

Sen yaban ellerde, beni unutmak istediğin ilklimde 

Acizmişim senin için, yar olamazmışım sana 

Bilki benden kimse ben gibi yar olamaz sana 

Sen gönlümde bir busesin en içten 

Ayrılıklar uzaklaştırmaz seni bende 

Adeta yaklaştırır ezelden sevgili 

Mimoza böceğim seni çok sevdim ben 

Artık neyleyim şu çorak gönlümde 

Artık neylesin sensiz bu ömrü 

Ömrüme sen eklenirken bir buse oldun sevgili... 

Hani diyordun ya mimoza böceğim 

Diken olup can yakmaktansa, çiçek olup gönülleri okşamak için MiMoZa!.. 

Ve bende diyorumkine,  

Sen olup can çekerekten, seni sensizde yaşarım can verirken... 

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..