Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Haziran '09

 
Kategori
Futbol
 

Gönlümden geçen...

Gönlümden geçen...
 

http://www.timeoutistanbul.com


Arda’nın Edirneli olduğunu okuyunca, şöyle bir yayıldım oturduğum yere...

Üst üste attığım kesme şekerlerin deme karışmasını izleyip, kendi kendime gülümserken, çay bahçesinde gelmesini beklediğim arkadaşıma yakalandım...

“ Neye gülüyorsun yahu?”

“ Arda’ya!”

“ Real Madrid’e mi transfer olmuş?”

&&&

Arda’nın sahalarda fırtına gibi esmeye başladığı ilk günlerde, Galatasaraylılar Derneğinde kendimi kaptırıp herkesin sustuğu bir anda narayı patlatmıştım...

Bu çocuk Real Madrid’te oynamazsa ben de bir şey bilmiyorum!

O gün bugün ağzımdan ne zaman “Arda” ismi çıksa arkadaşlar bıyık altından gülerek sorar;

Ne oldu transfer olmuş mu?

&&&

“ Heee olmuş!”

“ Hadi canım?”

“ Sana yalan borcum mu var?” Elimdeki gazeteyi ona doğru uzatıyor, tam almak üzereyken geri çekiyorum... “ Bak işte gazete yazıyor, bir yılı opsiyonlu üç yıllık sözleşme imzalamış!!!”

“ Boş versene arkadaş ya, daha bugün okudum Galatasaray’la sözleşmesini 2014 yılına kadar uzatmış”

Bozuluyorum ama renk vermiyorum...

Teşhisi patlatıyor;

“ Bakıyorum sen de oturduğun yerde yalan transfer haberleri yapmaya başladın?”

“ Gazetenin yalancısıyım!”

“ Versene şu gazeteyi bakayım.”

“ Olmaz!”

“ Uyduruyorsun işte!”

Uydurmuyorum gönlümden geçeni söylüyorum

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..