Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Kasım '13

 
Kategori
Özel Günler
 

Gönlüme yazdım

Gönlüme yazdım
 

Sevgili Atamızın ruhu şad olsun (görsel netten)


Sevdanı gönlüme, heryere yazdım,

İlkelerini beynime bir bir kazıdım,

Çizdiğin yolu artık yarıladım,

Seninle mühürledim imkansızları...

Adını hep saygıyla haykıracağız,

Seni yüreklerimizde yaşatacağız,

Vatanımıza gurur, milletimize ömür kattın,

İdolümüz, ufkumuzsun sen Mustafa Kemal'im...

Bayrağımızı, toprağımızı, ülkemizi,

Sana borçluyuz özgür yaşamımızı,

Vefasız, sevgisiz tüm hainlere inat,

Aydınlık yoluna daima edeceğiz biat!

 

NAHİDE ÇELEBİ

1O Kasım Atatürk'ün anısına

 

 

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..