Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '11

 
Kategori
Yılbaşı
 

Gönlümün yılbaşı ağacını süsledim...

Gönlümün yılbaşı ağacını süsledim...
 

Bugün gönlümün yılbaşı ağacını rengârenk kurdelelerle süslemek geldi içimden. Kocaman bir çam ağacı yarattım yüreğimde ve onu alıp karşısına geçtim.

Ağacın her bir dalına, yaşamımda bir değeri olanların, arkadaşlarım ve dostlarımın isimlerini kurdelelere yazıp bağlamak istedim. Her birine ayrı renk kullandım. Hepsi ayrı bir değerdi ve hepsi yaşamımda ayrı bir renk olmuşlardı.

O kadar kalabalık oldu ki dallar renk cümbüşü içinde görünmez oldu. Sevindim, kutsandım kendi kendime. Benim de onların yüreklerinde bir iz bırakabilmiş olmayı istedim, diledim.

Önce ailem; annem, kaybettiğim sevgili babam, kardeşlerim, eşleri, yeğenlerim ve hepsi birbirinden değerli akrabalarım, hepsini bir bir hatırlayıp isimlerini anıp çam ağacımın dalına hepsi için bir kurdele bağladım.

Sonra dostlarıma sıra geldi.

Her gün görüştüklerim, ara sıra görüştüğüm buluştuklarım, uzakta olanlar, eski arkadaşlar, yeni dostlar, unuttuklarım, tekrar bir araya geldiklerim, dertlerimi sıkıntılarımı paylaştıklarım, paylaşmadıklarım, terk ettiklerim, bir türlü terk edemediklerim, mazide kalanlar, kaybolanlar, hayatımda iz bırakanlar, iz bırakmadan gidenler.

Hayatımda olmayan ama bir telefon uzaklığında olanlar, olduğunu bildiklerim, destek olanlar, destek olduklarım, sadece adını bildiklerim, sadece adımı bilenler.

Yaşanmışlıklar, yaşanamamışlıklar, hepsi bir bir gözümün önünden geçtiler, hepsine ayrı ayrı saygı duydum. Hepsinden ders alabilmiş olmayı umdum.

Onlar ağacımın dallarında hep olacaklar, kökleri uzayacak derinliklere ve ağacıma hayat vermeye devam edecekler.


Şükran Demirtaş


 

 
Toplam blog
: 249
: 3042
Kayıt tarihi
: 19.03.11
 
 

Doğup büyüdüğüm şehirde, İstanbul'da yaşıyorum. Emekliyim. Gezmeyi, görmeyi, keşfetmeyi sevdiğim ..