Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ocak '11

 
Kategori
Şiir
 

Gönül Bahçem

Gönül Bahçem
 

Gönül Bahçem


Birdim bine dağıldım 

Gerçeği görene kendimi bağladım 

Kırılmadım darılmadım hata edene 

Bakmaya doyamadım al gelinliğiyle gelene. 

Durma koş pencerene 

Sevmekten yorulma gerçeğinde 

Aç yalnızlara kollarını 

Sevmekle yoğur güzel olanı 

Değişmeli görmenin gerçeğinde 

Paylaşmalı hizmetin erkinde 

Bollaşmalı emeğin bereketinde 

Buluşmalı kalbin özelinde 

Dosdoğru ol yürüdüğün yerdir emeğin 

Sesini duyur gerçeğini göreyim 

Gönlünü ser mertliğini bileyim 

Senin haline bürüneyim. 

 

 
Toplam blog
: 22
: 564
Kayıt tarihi
: 21.12.10
 
 

Sevginin gerçeği ile tanışmaya hazır olduğumuz bu günlerde sevgiye ulaşma konusunda birer sevgi gönü..