Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mayıs '14

 
Kategori
İlişkiler
 

Gönül kapısı içeriden açılır

Gönül kapısı içeriden açılır
 

Beni istiyor musun, razı et, kandır, al götür. Para ver, vaatte bulun, sözlerinle avut, espri yap, yüreğime gir… Bana benim seni isteyeceğim bir şey yap! Pazardan elma almıyorsun angut!

Ben vermeden alamazsın, benim iznim olmadan beni alamazsın. Gönül işlerinde kendisi istemediği sürece hiçbir güç kapıyı açamaz. Bu anlamda aldatma, kandırma, para/hediye verme, bir güzellik yapma da birinin gönlüne girmek için meşru kabul edilebilir. Ve bu şekilde elde edilen birlikteliklerde de gönlün istemesinden/rızasından bahsedilebilir. Örneğin “Âşık değilim ama hoşuma giden bir şey yaptı”

Birisiyle tanışmak, konuşmak, evlenmek, sevgili hatta arkadaş olmak için onun sizi istemesi gerekir. Yalvar yakar yüzsüzlükle, bıktırarak insanların ilgisini kazanamazsınız. Gönül kapısı içeriden açılır ama sizin de kapıyı tıklatmanız gerekir; ama sadece tıklatmak.

Kadın erkek ilişkilerinde özellikle erkeklerin kadınlara zorlama yöntemlerle yaklaşmaya çalıştıklarını görüyoruz. Hatta bu nedenle bazı erkekler gururlarını ayaklar altına alacak kadar rezil maskara oluyorlar. Kadınlar kendilerine gösterilen ilgi nedeniyle mantıklı seçim yapamadıkları için erkeklerin bir kısmı açıkta kalıyor ve bu durum yüzünden saldırgan oluyorlar. Ama yani yapacak bir şey yok, kadınlar Bred Pit istiyorsa, bir George Clooney’e on kadın birden atlıyorsa senin açıkta kalman doğal; kaderine küseceksin!

Bu işte güzellik kadar, duygu kadar para, şöhret, mevkii gibi unsurlar etkiliyse ve bunlar sende yoksa yine kaderine küseceksin. Bunlar yoksa George Clooney de olsan tercih edilmeyebilirsin. Artist gibi bir gencin evlenemediğine ben şahidim. Artık kadınlar için yürek yakan bakışların etkili olduğunu sanmıyorum. Onların gönlüne girebilmeniz için artık bundan sonra çok şey lazım. İstenmiyorsanız boşuna kapılarda yatmayın ve bırakın onlar (kadınlar) George Clooney’lerin peşinden koşsunlar.

 

  

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..