Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mart '17

 
Kategori
Blog
 

Gönül Ne Kahve İster, Ne de Kahvehane: İncirli Dilek Pastahanesi Toplantısından İzlenimler

Gönül Ne Kahve İster, Ne de Kahvehane: İncirli Dilek Pastahanesi Toplantısından İzlenimler
 

Bir fincan kahvenin hatırı 40 yıl, kurulan sağlam dostluklar da bir ömür devam eder.


Uzun bir süredir blog yazmıyordum. Düzenlenen blog yazarları toplantılarından da iyice elimi, ayağımı çekmiştim. Eski göz ağrım blog yazarlığına geri dönmenin ve blog yazarları toplantılarındaki yerimi yeniden almanın vakti gelmişti de, geçiyordu bile.

İlk önce bu haftanın tartışma konusuyla ilgili bir şeyler yazmak istedim; yazım muhtemelen editör sansürüne uğradı. Siyasi konular hiç bana göre değilmiş, bir kere onu anladım. Bir daha bu sayfadan öyle uç yazılar okumayacaksınız, bunu şimdiden söyleyeyim.

Kadri (Kanpak) Bey'in, çoğunlukla da Yılmaz (Çetingöz) Bey'in katılımlarıyla artık geleneksel hale gelen Milliyet Blog Yazarları toplantılarının sonuncusu, dün Bakırköy İncirli'de Dilek Pastahanesi'nde gerçekleşti. Toplantıya ben, Kadri Bey ve Yılmaz Bey'le birlikte; Hızır (Kabil) Bey ve Kerim (Korkut) Bey de katıldı.

Bu toplantımızın teması İstanbul'u Güzelleştirme Platformu olarak belirlendi ve ben de en kısa sürede gerek yakın çevrem, gerekse gittiğim bölgelerde şahit olduğum çevre sorunlarını konu alan bir yazıyı kaleme alacağım.

Siyasi konular hakkında artık yazmamaya tövbelendiğim gibi, en güncel siyasi olaylar hususunda fikir beyan etmemeye, en derin konularda topa girmemeye de ahdettim. Yoksa ülkemde yaşananlar üzerine elbet benim de söyleyeceklerim mevcut. Ama düşüncelerimin kimler tarafından nerelere çekilmek isteneceğini de bilemem ki bu sayfada.

Toplantının ana teması; İstanbul'un çevresel sorunları, yazılan bloglar ve bu blogların ışığında yapılan iyileştirmeler, illâki de siyaset. Meğer biz blog yazarları neymişiz de, benim haberim yokmuş.

Toplantımıza, CNR Expo'daki kitap fuarında imza günü olmasaydı, Sabiha (Rana) Hanım da gelecekti. Ama Yılmaz Bey'in telefonundan toplantıya katılanlara selamını yollamayı da unutmadı, mesaj attı.

Gelenler iyiydi de, gözler fırsatı olduğu halde toplantıya gelmeyenleri de aramadı değil. Belki toplantının hafta içi ve gün ortası yapılmasının da bu katılım azlığında bir etkisi vardı. Oysa dün daha çok sayıda blogdaşımı görebilmeyi açıkçası isterdim. Ama bildim bileli, Milliyet Blog'da zaten bir gelenektir; böyle kitlesel buluşmalar. Herkes, kendince kafa dengi birilerini bulur ve sanki sözleşmiş gibi yalnız onların etkinliklerinde bulunur, kendi etkinliklerine de ilk önce onları davet ederler.

Blog ortamında yaşanan sert tartışmalar zaten aşikâr. O kadar sert tartışma ve görüş ayrılıkları, aileler içerisinde de oluyor. Ama aynı ortamı bile paylaşamayacak kadar uzaklaşdıysak birbirimizden, nasıl sağlanacak içimizde toplumsal birliktelik? Milliyet Blog sitesi biraz da bu amaç için kurulmadı mı?

*Dün Kadri Bey'in bir de sürprizi vardı Hızır Bey için. Pasta keserek, Hızır Bey'in yeni yaşını kutladık. Yeniden sevdiklerinizle birlikte sağlıklı ve mutlu nice senelere Hızır Bey.

 
Toplam blog
: 266
: 1321
Kayıt tarihi
: 22.06.06
 
 

1982 yılında İstanbul'da doğdum. Açık Öğretim Fakültesi İşletme Lisans eğitimimi 2005 yılında tam..