Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '14

 
Kategori
Şiir
 

Gönül sazım

Gönül sazım
 

Hep seni çalar gönül sazım

Gönül okşayan sözlerin lazım

Sensiz olmasın kara yazım

Sensiz kar yağar başıma çalmaz ki gönül sazım

Aramıza girmesin kör gözlü kazım

Yediklerimi edemem ki hazım

Yolda koşar sana doğru alın yazgım

Yakalayamazsan bana koş gel sensin benim gönül yazım

Baban beni sevmez neden sanki Erol taş nazım

Bir tek sana geçer inan ki nazım

Gel otur yanıma dinle ne söylüyor sana gönül sazım

Seninle kışlarım olur yazım

Söyleyecek sözlerim kalmadı bilmem ki daha ne yazayım

Sensin benim gönül bağım

Sensiz viran olur gönül dağım

Tek başına nasıl bu dünyaya sığayım

Gel de o gül cemaline bakayım

Bakayım da aşkın pınarında bir yudum tadayım

İnan ki ben sensiz yastayım

Gel bana kavuşalım yoksa her gün hastayım

Senden başkasını seversen ben Arap olayım

Kör kuyularda adını haykırayım

Gece gündüz adını rüyalarımda sayıklayayım

İnanmazsan da günde on ton pirinç ayıklayayım

Sensiz dipsiz kuyularda çalışayım

İnanamazsan dünyaya şaşı bakayım

Gel yanıma alnına aşk dolu buse kondurayım

Sarıl boynuma hayatım boyunca hep dizin dibinde oturayım

Gelmezsen de kor alevlerde yanayım

Gel yanıma ki kendimi mecnun sanayım

Aç gül sineni de o beyaz tenine dokunayım

Mehmet Aluç

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..