Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Üzeyir Aydın Cebirin Defteri

http://blog.milliyet.com.tr/cebirindefteri

28 Aralık '10

 
Kategori
Şiir
 

Gönül Telim

Gönül telime dokundurdun
Çığ düşürdün yanan yüreğime
Karla karışık yağmurla sel oldu
Közlenmiş yüreğim çamur
Hayallerim kül oldu
Sana dair düşünceler
Beyinde fırtınam oldu
Nasıl neden kimle kim
Vurdu vuruldum can evimden
Düşmüş yürek başka yüreğe
Yılmaz yıkılmaz yüreğim
Yıldı yıkıldı kapandı
Odamda ışık bana karanlık
Hayalleri karıştırıyorum
Küller arası bir köz kıvılcım
Kesilir mi?
Sevdalanmış yürek sancım
İçtiğim suda yenen yemekte
Gezdiğim her yerde
Dokunduğum her elde
Her kapı açılışında
Sokakta parkta bahçede
Yoksun yok olacaksın belli
Seni sevdanla bıraksam
Çocuk mu olsam,
Gençliği bulsam
Geçmiş sevdaya doysam
Seni nasıl unutsam
Masal dünyam benim
Geçmişim rüyam benim

Cebirin Defteri ; 28. Aralık, 2010 ; Altıntaş

 
Toplam blog
: 277
: 175
Kayıt tarihi
: 24.08.10
 
 

Emekli, çalışmayı ve şiir seven birisiyim. Evli, bir kız bir oğlan bir damat bir gelin iki de tor..