Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Nisan '21

 
Kategori
Anılar
 

Gönüle Girmek

Filyos'u Sevenler isimli Facebook grubunda kendisiyle bir polemik yaşadım. Aynı bakanlıktan emekliyiz ikimiz de. Kariyeri benden üstün, yaşı da öyle. Takriben 74 yaşında. Hala mali müşavirlik yapıyor. Ekonomik durumu da diğer emeklilere nazaran çok iyi durumda.

Emekli öğretmen arkadaşım kendisini emekli baş müfettiş olarak tanıtmış. Ben de yorum yaptım, '' gelirler baş kontrolörü'' diye düzelteyim dedim. Vay sen misin düzeltme yapan, göndermeli yazıyla bana taş attı. Bu şekilde karşılıklı yorumlar yaparak ciddi bir tartışma yaşadık.

Emekli gelirler kontrolörünün ablası ile benim abim evli. Kemal abim Giresun'da görevli iken konrolör de Trabzon'da denetim turnesinde. Giresun'a ablasını ziyarete gidiyor. Kemal abimle tartışma yaşıyorlar. Kemal abim haksız aslında. Dargınlık başlıyor. Ve ilkokula giden çocuklar şimdi torun sahibi olanı var, evli çocukları olanı var. Hala dargınlık devam ediyor. Hiç görüşme, konuşma, sosyal ilişki olmuyor.

Emekli gelirler kontrolörü şöyle yazmış Filyos sitesinde;'' artık gönüllere girmek istiyorum''. Tabi bir mesaj bu yorum. Yeğenlerinin gönlüne girememiş, aynı kan,aynı soydan. Yabancı insanlara mesaj veriyor gönüllerinize girmek istiyorum diye.

Hayırlı gönüllere girmeler. Her can hayatını yaşar ve bir gün ölür. Doğanın kanunu bu. Nesiller devam eder, bir yabancı olarak birbirlerine. Sonradan görme gavurdan dönme. Bence uydu bu söz.

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..