Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ağustos '18

 
Kategori
Eğitim
 

Gönüllü Okuyucular Arıyoruz

Gönüllü Okuyucular Arıyoruz
 

Salih Arıkan


Son yıllarda bilgisayar teknolojileri iyice gelişti. Sesli ekran okuyucularıyla görmeyenler bilgisayarlarda şekil ve grafikler dışında her türlü işlemleri yapabiliyorlar. E-kitapları sesli programlarla dinliyorlar. Derslerini çalışıyor günlük gazeteler sosyal medya aklınıza gelebilecek birçok işlemi yapıyorlar. Sesli kitaplar birçok kütüphanemiz dersler ve sınavlara hazırlık başta olmak üzere birçok kitabı seslendiriyorlar.

Kabartma kitaplar; Devlet kabartma kitapları basıp gönderiyor. Bütün bu imkânlara rağmen birebir okumalarla ders çalışmak ve sınavlara hazırlanmak isteyen bu yönde tercih yapan arkadaşlarımız var. Ben de Cumhuriyet Lisesinde kat nöbetçilerine az kitap okutmadım. Lisenin bahçesinde türkü söyler başıma toplananlara kitap okumalarını rica ederdim. O zamanlar kitapları kasetlere okutuyorduk. Şimdi de hem ders çalışmak isteyen hem de evine gelinerek ders çalıştırmalarını isteyen öğrencilerimiz var.

Bunun belki şöyle faydaları olur. Ders çalıştıran uzmansa konuları anlatır. En önemlisiyse planlı ve programlı ders çalışırsın. Yeni arkadaşlar edinir birlikte zaman geçirirsin. İşin özeti ders çalışmak ve sınavlara hazırlanmak isteyen görmeyen öğrencilerimiz var. Ben gönüllü olabilirim diyenler varsa benimle iletişime geçsinler.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..