Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ekim '16

 
Kategori
Gönüllülük
 

Gönüllü ol, Dünya değişsin

Gönüllü ol, Dünya değişsin
 

Gönüllülük


Ben mutluyum. Hayattaki her şeyden büyük bir zevk alıyorum ve yaşam sevincimi herkesle paylaşıyorum. Benim amacım her dokunduğuma bunları yaşatabilmek ve mucizeler yaratmak.
 
Herkese ulaşamasam da ulaştıklarımla büyüyüp kocaman bir dünya olmak. Bir kişiyi mutlu etmek ve yüzündeki gülümsemenin sebebi olduğunu bilme duygusu, kalbinizin güldüğü, vücuttaki tüm hücrelerinizin kıpırdadığı, bazen de tarif edilemeyen o duygu ile boğazınızın düğümlendiği, saf ve karşılıksız sevgiyi yüksek boyutta deneyimleyeceğiniz en özel anlar…
 
Bu hisleri size kimse kolay kolay yaşatamaz. Eğer hissediyorsanız çok şanslısınız demektir. Hayat, gönülden verdikçe daha keyifli ve yaşanabilir bir hale gelir. Bir şey öğretmek, bir sorunun cevabı olmak, keşiflerinde o kişiye cesaret vermek, ‘yapabilirsin’ gücünü ona göstermek, başardığı noktada sevincini paylaşmak… Bunları yaparken o kişinin değişimine şahit olmak, günden güne daha iyi olduğunu görmek, öğrendiklerini tek başına uygulayabiliyor olmasını izlemek ve tüm bunları yaparken yaşam sevincinin artması halinden memnun ve hoşnut olması, enerjisinin yükselmesi ile gülümsemelerin arttığını görmek…
 
Bunlar beni besleyen, motive eden ve daha çok gülümsetmeliyim diye ‘neler yapabilirim’i
düşündüren durumlar. Bunu amaç edinen toplulukların, insanların, sinerjilerin her geçen gün arttığını bir düşünsenize!! Daha çok insan gülüyor, ihtiyaçlar karşılanıyor, belki bizlerden biri kulaklara ses, gözlere ışık oluyor. Herkesin ihtiyaçlarının karşılandığı bir dünya ne kadar güzel olur değil mi? Evet bu mümkün. Bunun için seviyorum, sevgimi veriyorum; besledikçe çoğalan sevgimi insanla, doğayla, hayvanlarla tüm evrenle paylaşmaya çalışıyorum.
 
Gönülden vermenin neşesini ve huzurunu herkese gösteriyorum.
Gönülden verin, dünya değişsin… Gülün ve gülümsetin…
 
Sevgiler
İlay Kantekin
 
Toplam blog
: 17
: 542
Kayıt tarihi
: 16.12.13
 
 

Marmara Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Yüksek Okulu / Spor-Dalış Eğitmenliği  Yaşam Koçluğu//..