Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Aralık '17

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Gönüllü Olmak İster misin

Gönüllü Olmak İster misin
 

Etkinlik resmi


Ben Salih Arıkan. Türkiye Beyazay Derneğinin İzmir şube Başkanıyım. Görme Engelliyim.

Bir hayalim ve bir hedefim var. Derneğimizi yedi gün boyunca Eğitim Kültür faaliyeti yapan bir merkez haline getirmek.

Bir düşüm var. Dünya tasarlanırken Politikalar oluşturulurken herkesin düşünüldüğü kimsenin ötekileştirilmediği bir dünya olsun istiyorum.

Umudum var. Bu güne kadar uğraştık belki çok hızlı yol alamadık ama somut sonuçlar almaya başladık.Bir düşüm var. Maddi yetersizlik yüzünden okuyamayan arkadaşlarımıza Eğitim desteği sunmak.

Hedefim var. Engelli çocuklarımızın kaynaştırma Eğitimlerini takip ederek aksaklıkların giderilmesi için taşın altına elini koymak. Bir çabam var. Engelsiz ve Erişilebilir bir Dünya olsun.Bu liste uzayıp gidebilir.

Sizler de bu hayallere hedeflere umutlara ortak olmak isterseniz gönüllü olmayı tercih edebilirsiniz. Bu gönüllüğün nasıl olacağını sizin ufkunuz Eğitiminiz ve İmkânlarınız belirleyecek.

Ben elimi uzatıyorum. Biz para pul toplamakla vakit öldürmüyoruz. Birlikte el ele verip Dünyayı değiştirmeye sevdalıyız.Dünyayı değiştirmek gönüllü faaliyetlerle gerçekleşecektir.

Kan verin organ bağışlayın hiç bir şey yapamıyorsanız gülümseyen bir yüzle Selam verin modernleşen betonlaşan bu çağda yemyeşil bir Dünya kurmak elimizde önce yürekleri yeşertelim Sevgiyle gerisi gelecektir.

Biz buradayız elimizi sevgiyle uzattık bu el yardım isteyen bir el değil dünyayı değiştirmek için birlikte yürümeyi isteyen bir eldir. Tutmak yâda boşta bırakmak sizin elinizde.

Salih Arıkan İletişim skaype: saliharikan2 e-posta: slh.arikan@gmail.com  Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..