Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Şubat '18

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Gönüllüler Arıyoruz

Gönüllüler Arıyoruz
 

Beyazay Etkinlik


Değerli arkadaşlar hem çalışıp hem de dernekçilik işlerini yürütmeye çalışıyoruz. Her yere yetişemiyoruz. Bu da daha çok kişiye ulaşmamızı engelliyor.

Bize gönüllü olarak destek verecek arkadaşlar arıyoruz. Özellikle engellilere ulaşarak kurs eğitim ve farklı faaliyetlerle kendilerini geliştirmek istiyoruz.

Bazı arkadaşlar her zaman gelip gidemeyiz yâda çalışıyoruz diyebilir. İnternet üzerinde de tanıtım faaliyetleri yürütebiliriz.

Biz yardım vesaire çalışmalarından çok birlikte bir şeyler yaparak artı değer üretmek istiyoruz. Bizimle çalışmak ve bilgi almak isteyen arkadaşlar beni arayabilir. Daha çok gönüllüye ulaşmamız için bu yazıyı paylaşacak ve arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.

Salih Arıkan İletişim Tel: 0506 514 96 93, E-Posta; slh.arikan@gmail.com

Beyazay İzmir çalışmalarımız

https://www.youtube.com/watch?v=DaQCle9YNVw&list=PL22TalKQHlkjpcuwCFerWz-GRrYAZSEPh

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..