Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Kasım '07

     
    Kategori
    Gönüllülük
     

    Gönüllülük projesi

    Gönüllülük projesi
     

    Ülkemizde gönüllüğün önemini ancak 17 ağustos depremi sonrasında fark edildi o gün depremde en çok öne çıkan AKUT'tu. Ancak sonrasında daha çok belediyeler tarafından buna benzer gönüllü kuruluşlar oluşturulmaya başlandı. Bunlardan bir taneside İzmir Büyükşehir Belediyesinin Abla Abi Kardeş projesidir bu proje eğitim amaçlı sosyal bir projedir

    Bu proje daha çok izmirin fakir semtlerinde yaşayan ailelerin 5-6-7 sınıflarında okuyan başarılı başarısız tüm öğrencilerine ulaşmayı hedefliyor. Tüm gönüllülerini belli bir eğitimden geçiriyor. Bu bağlamda izmirdeki üniversite öğrencileri ile Manisa Celal Bayar üniversitesi öğrencileri içinden daha cok belediyeden burs alma hakkı kazanan öğrenciler eğitim öğretim döneminde, izmirde oturan üniversite öğrencileri ise yaz dönemi içerisinde 5-6-7 sınıflarında okuyan öğrencilerine yeri gildiğinde bir arkadaş yeri geldiğinde bir abi-abla ve yeri geldiğinde de bir öğretmen oluyor.

    Bu proje sadece eğitim amaçlı değil aynı zamanda büyük bir sosyal projedir. Ülkemizin bunun gibi projelere ihtiyacı var. Geleceği görebilen eğitimli bireyler için herkes kendi üstüne düşeni yapmalı . Ve her ilde olması gereken bir ekip ve ben bu ekibin içindeyim. Ben halkım için bir şey yapmak istiyorum diyenlere işte fırsat sizi de bekliyoruz.

     
    Toplam blog
    : 1
    : 541
    Kayıt tarihi
    : 03.11.07
     
     

    İlk ve ortaokulu şanlıurfa Suruç' ta liseyi ise Manisa Turgutlu' da Turgutlu lisesinde okudum 2003 y..