Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Temmuz '21

 
Kategori
Şiir
 

Gönülsüz Aşk

Gönülsüz'sen sen:
Benim görecek takatım mı yok,
Korkuyor muyum
Yoksa,
Anladığımı görmek mi istemiyorum.
Ya seviyorsun
Ya sevmiyorsun
Biliyorum
Ben bırakamıyorum...

Uzun lafın kısası duyuyorum
Biliyorum
Anlıyorum
Bırakamıyorum...

Kalemini kırmış mahkeme başkanı gibi
Kaleminin sesini duydum
Duyurdun
Ama bir umut
Zamanla bişerde
Sana da düşer

Dedim!

Kendimi dinletemedim.

Sonra anladım ki
Benim koca yürek
Beynimi kandırıyor
Kendini yakıyor


gördüm ki


Akıl ceza almış
Kalp kodese girmiş
Gir ağla çık ağla

Ağla yarım ağla

Şöyle düşündüm bulamadım

Ve okudum:

Atilla İlhan şöyle demiş:
"Ben Aşk Nedir Bilmem
Eski Kafalıyım
Bir Seni Bilirim
Bir De Adın Geçince Sıkışan Kalbimi”

Ata sözümüz demiş ki:
“Gönülsüz pişen aş, ya karın ağrıtır, ya baş!”

Ama benim derdimi
Şems-i Tebrîzî bilmiş arkadaş:

"Ey Gönül!
Şimdi sorarım sana,
hangi Aşk daha büyüktür..?
Anlatılarak dile düşen mi,
anlatılmayıp yürek deşen mi?"

Yüregim delik deşik...

 
Toplam blog
: 164
: 239
Kayıt tarihi
: 23.02.09
 
 

Kalenderce yaşarım. Okurum, gezerim, Çocukluğum şanslıydı; özgürlük en büyük mükafatım. Hiç bir kal..