Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

06 Kasım '09

 
Kategori
İnternet
 

Google, YouTube, Facebook, Twitter, GDO ve Domuz Gribi şüphesiyle yasakmış...

Google, YouTube, Facebook, Twitter, GDO ve Domuz Gribi şüphesiyle yasakmış...
 

Milliyet.com.tr


Google, YouTube, Facebook, Twitter, ''GDO'' ve ''Domuz Gribi'' şüphesiyle yasakmış... (!)

İnternet dünyasında Google adlı bir ülke varmış.. Bu ülkede yaşayan ve kendilerinden çok söz ettiren, (kısaca biz buna internet dünyasının ''en çok tıklanan'' 3 kardeşleri diyelim) üç kardeş varmış...

Bunların isimleri: YouTube, Facebook ve Twitter'mış.

Ne yazık ki diyorum!

Bu üç kardeşler insanlara faydalı olacakları yerde, özel ve resmi kötülükleri dokunuyormuş..

İnsanlar bu kardeşleri ne kadar çok ziyaret ediyor o kadar da çok zarar görüyorlarmış.

Çünkü; bu üç kardeş saman altından su yürütüyormuş..

İnsanların özel hayatlarına burunlarını sokuyormuş..

İçlerinden YouTube olanı bir tek Türkiye'de YASAKMIŞ!

Bu YouTube, diğer ülkelere kanki muamelesi yapıyor, sıra Türkiye'ye gelince de (!) sizde ''DOMUZ GRİBİ'' var, ''GDO'' var onun için de kapımı size malesef açamıyorum diyormuş.. (YALANCI)

Dünya Sağlık Örgütü:

''YouTube aşılanacakların en başında, Facebook'da domuz gibi, ona bir şey olmaz... Ama Twitter'den sakının, o zaten ''Kuş Gribi'' Diye açıklamada bulunmuş.

Allah aşkına siz söyleyin!

Sağlıklı bir örgüt bunları söyler mi?

Ama yeri geldi ben söylüyorum!

Dünya Sağlık Örgütünün sağlıklı bir şekilde örgütlenmediğini ve sağlıklı düşünemediğinden en başından beri benim şüphelerim vardı.. Şimdi gerçek oldu.

''YouTube açtırmıyacağım'' deyişinden anlamıştım ben bu örgütün ne mal olduğunu.

Şimdi efendim..

Bunlar boş durmadılar, geldiler, bizim Sağlık Bakanlığımızın da içine ettiler..

O yüzden de bizim sağlık bakanlığımızda görev alan kişiler, neye, kime, niçin, neden, aşı yapacaklarını bilmiyorlar.

Durum böyle olunca da ne söyledikleriyle, ne yaptıklarını hiç bilmedikleri için; Sayın Başbakanımıza bile, ''zorla'' aşı yapmaya kalkmışlar...

Ayıp - ayıp.

San ki bizim başbakanımız da ''domuz gribi'' olcak göz var da!

Ya işte böyle.

Durum böyle olunca da ''GDO'yu başımıza sardılar...

Pardon Rana Hanım. Telefon. Size.

Aman Allah'ım, YouTube, Facebook ve Twitter'in yöneticileriyle aynı anda Bay Google beni arıyor!

Ben yokum ki! :)

Seyfi Solukal İnternette Neler Yapmış? http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=183569

Biz ''Milliyet Blog'uz'' http://blog.milliyet.com.tr bizim Milliyet.com.tr'den hiç bir http://www.milliyet.com.tr farkımız yok!

Kim demiş? Ben demişim!

''Melekler yüreğinizden öpsün''

Sabiha Rana

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..