Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ağustos '07

 
Kategori
Teknoloji
 

Google'de vefa yok

Google'de vefa yok
 

Google arama motorlarına sık sık ihtiyacımız düşüyor. Aradığınız bir şey hakkında bilgi veya fikir sahibi olabiliyorsunuz. Bu bir nimet bizim için. İyi güzel de...

Dün pınar resmine ihtiyacım olmuştu. Arayayım dedim. Yazdım tıkladım. Al sana tam bir sayfa pınar resmi. Çeşme değil, su değil. Ya ne.

Ne olacak Pınar Altuğ’un resimleri.Teknoloji işte. Pınar deyince Pınar Altuğ’u anlıyor. Benim kültürüme ne kadar yabancı değil mi?

Olmadı dedim. Çeşme yazayım bari. Yazdım ve tıkladım. Bu defa neresi çıksa beğenirsiniz? Çeşme kasabası. Ne yapacağım ben şimdi?

Google’de vefayı aramak ta imkânsız. Vefa İlçesinin resimleri geliveriyor önünüze. Google’nin vefa anlayışı bu işte.

Dahası var anlatmıyorum. Âşık diye yazıyorum. Magazin sayfaları boy boy…
Ya ben öyle aşık dememiştim.
O da aşkı cinsel olarak anlıyor.

Ne yapsın Google’de ruh yok ki. Öyle yüklenmiş. Ne verirlerse onu sunuyor. Onun bunda bir günahı yok.
Neyse.

Yaşadığımı paylaşmak istedim. Ben artık pınarı, çeşmeyi, vefayı, aşkı… Google’nin dışında arayacağım. Çünkü Google'de benim aradığım vefa yok.

Haydi, bana eyvallah.

 
Toplam blog
: 574
: 922
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Samsun Yazarlar Derneği (Kurucu) Başkanı. 12 kitabı neşredildi. Türk Güreşinin Sembol ismi Yaşar ..