Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ekim '12

 
Kategori
Bilgisayar
 

Google drive ile döküman nasıl yapılır?

Google drive ile döküman nasıl yapılır?
 

Google Drive Döküman


Eski adı Google Dökümanlar, yeni adı Google Drive, yapı olarak aynı isim olarak adı değişti.Bu yazımızda sizlerle Google Drive de döküman nasıl oluşturulur, döküman adı nasıl değiştirilir, tablo nasıl yapılır vs konulardan bahsetmek istiyorum.
 
Kullanımı office proğramlarından tanıdığınız word sayfasından farklı değildir.
 
Google Drive döküman sayfası kullanımı  blog editörlerimizdeki kullanım ile aşağı yukarı aynı özellikleri taşımaktadır.Hatta kullanımı çok kolay olması nedeni ile blogumuzun editörü yerine, yazılarımı burada yazıyor, bazı resimlerimide bu alanda biçimlendiriyorum. 
 
Şöyle bir düşünelim blogunuzda yan yana üç adet resim koyma şansınız yoktur. Kodlarla çalışırsanız bu işlemi yapabilirsiniz. Ancak her kullanıcı kodla çalışmadığına göre bu işlemi en basitinden kullanma yoluna gideriz.
 
İşte burada da Google Drive dökümanları benim için ön plana çıkmış oluyor.Sizde kullanmaya başladığınızda anlatıklarıma hak vereceksiniz.Artık bu aracı blogumda blog editörü olarak kullanmaya o kadar alıştım ki, içeriklerimi nerede ise bu  alandan yayınlayacağım.
 
Tabi henüz bu uygulama yok.Bu tamamen benim fikrim.Ama yarın olmayacağını kimse garanti edemez.Kesinlikle bir modül ilave ederek, blogla döküman sayfası arasındaki ilişkiyi sağlayacaklar.
 
Toplam blog
: 5
: 578
Kayıt tarihi
: 28.04.12
 
 

  Endüstri meslek lisesi mezunuyum. Yüksek okul 2 terk .Yaykur teknik bilimler elektronik böl..