Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Aralık '09

 
Kategori
İnternet
 

Google Wave kullanmaya başladım

Google Wave kullanmaya başladım
 

Google'ın yeni iletişim ortamı Google Wave kullanıma açıldı. http://wave.google.com adresinde gmail kullanıcı kodu ve şifrenizle Google Wave kullanmaya başlayabilirsiniz. Bunun için öncelikle bir Google Wave kullanıcısının sizi davet etmesi veya Google’dan istediğimiz davetiyeye olumlu yanıt gelmesi gerekiyor.

Google Wave haberlerini okuduğum günlerde Google’dan bir Wave davetiyesi istemiştim. Birkaç hafta önce bu davetiye geldi ve hemen Google Wave kullanıcısı oldum. O mailler birlikte 8 kişilik davetiye de göndermişlerdi, onları da yakınımdakilere gönderip hep birlikte nasıl kullanıldığını öğrendik.

Google Wave, Internet’teki e-posta, sohbet, fotoğraf, veri paylaşımı gibi birçok uygulamayı birleştirmiş.

Google Wave henüz “preview” alt başlığı ile yayımlanıyor. Henüz “beta” yazmamışlar. GMail’i çok yaygın kullanımında bile uzun süre “beta” olarak yayımladıklarını düşünürsek Google Wave’de de aynı süreci görebiliriz.

Google Wave’i Google Chrome ile kullanırsanız kaydolur olmaz kullanmaya başlayabilirsiniz. Internet Explorer ile kullanmak isterseniz "Google Chrome Frame" kurmanızı isteyecektir.

Google Wave henüz yalnızca İngilizce olarak kullanılıyor, diğer dillerde ne zaman başlayacağı konusunda bir bilgi henüz yayımlanmadı.

Henüz eksikleri çok ama yakında çok kullanılacak bir ortam olacağına inanıyorum.

Ankara, 8 Aralık 2009

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..