Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ocak '09

 
Kategori
Şiir
 

Gör-ece

Gör-ece
 

göreceler içinde
bir kayıp kent
harabe mi
belki...
sol yanıma dokundum
acıkmış bir martı yavrusu
çığlık atımıyla içimde kavruldu.

korktum önce
tünel ne renkti
bilmeden
ve sormadan asla...

girince karanlığa
ellerim ateş yüklendi
anlamadan
hazırlıksız
şaşkın
ve çocuk masumiyetine büründü zaman.

neredeydin
hangi dünyada
ki
bir dünya değil nefeslenen.
dudaklarım titriyor bak
parmaklarım birbirini ele veriyor
sus diyorum
sus
dinleyen kim.

yola çıktı tay
şimdi
garip bir anlamla buluştu
penceremden gizli bakışlar savurduğum
biçare ay...

Deniz Çelimli
 
Toplam blog
: 42
: 320
Kayıt tarihi
: 04.09.08
 
 

Beni bir dağın başında kimsesiz bıraksalar, ben yine de yazardım sanırım. Doğduğumdan bu yana yaz..