Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Haziran '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Gördüklerim , yaşadıklarım ve duyduklarım

Geçenlerde bir banka ile ilgili küçük bir işlem yaptırmam gerekiyordu. Bu küçük hikayede aynı Hastane hikayelerine döndü. Aynı oralardaki çileler Bankalardada yaşanıyor. Saatlerce bir işlem yaptırmak için kendi mesaini harcıyorsun bir soru soracak oluyorsun sıran gelince sor diyorlar, lakayt tavırlar evet yorucu bir sektör ama oraya gelenler herkes gibi sunulan hizmetten güler yüzle onları karşılayan görevlilerden karşılarında görmek istiyorlar. Bende öyle... Ama ne yazıkki sanki 40 yıl bir mağarada kalmış insanlarla olan ilişkilerde nasıl davranacağını unutmuş bir kesimi oralara doldurmuşlar gibi bir izlenim var ortada. Onlar çalıştıkları işten ve bizlerde onların bu hareketlerinden bıkmışız gibi... Yaşlıymış hastaymış emekli maaşını çekmek için sıra beklerken ölmüşmüş kimin umurunda illaki sıra bankomatından aldığı sırayı beklemek lazım. Çok büyük bir cevap verilecek ya... Valla ben şahsen bir çok konuda tutardal olmadığını görmekten ızdırap duydum ve bir çok kişidede bu durumu maalesef gözlemledim. Üzülüyorum şu ahkam kesmeye çalışanlara... üzülüyorum bu fevri davranışlara oysa insan insana değer vermeliki değer görsün. Yapılan işin parasını helalinden yesin. Ama yeni zihniyet her şey olduğuna varır oldukça daha bugünden kötü günler olacağından endişe etmekteyim. Umarım her kişi kendisine yapılmasını istemediği davranışı başkasına yapmayarak bir yol çizer ve güzel örnek olur...

Bankacılık ve Hastane sektöründe yinede güzel görüntülerde var ama ben bunların yaygınlaşmasını büyük bir özlemle bekleyeceğim...

Sevgi ve saygı ile

 
Toplam blog
: 70
: 546
Kayıt tarihi
: 09.05.08
 
 

Ankara'da yaşayan çalışan ve ayakta durmaya çabalayan tipik bir Karadenizliyim. Öfkem de sevgim de K..