Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Haziran '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Gördüm ki...

Gördüm ki, kadınlar bu dünyaya çile çekmeye gelmişler.

Gördüm ki, kadınlar kaderine razı olmaya gelmişler.

Gördüm ki, kadınların göz yaşı boşa değilmiş.

Gördüm ki, kadınlar az ile yetinip yuvası için çabalıyormuş.

Gördüm ki, kadınlar ne söyleseler haklılarmış.

Gördüm ki, kadınlar hayata dört elle sarılmışlar.

Gördüm ki kadınlar cana can katıyorlarmış.

Gördüm ki, erkekler umursamazca yaşıyorlarmış.

Gördüm ki, erkekler hoyratça yaşıyorlarmış.

Gördüm ki, erkekler kadınlara çile çektirmeye çalışıyorlarmış.

Gördüm ki, erkekler hayasızca dolanıyorlarmış.

Gördüm ki, erkekler kadınların göz yaşından zevk alıyorlarmış.

Gördüm ki, görmez olaydım o kalkan elleri,

ve, artık görmek istemiyorum.

 
Toplam blog
: 51
: 628
Kayıt tarihi
: 12.04.07
 
 

Hayatı farklı gözle bakmayı seven, haksızlığa tahammül edemeyen, olaylara sessiz kalıp yerinde mü..