Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ağustos '09

 
Kategori
Şiir
 

Gördüm sevdiğim

Yağmurun ardından güneş doğunca,
Baharı yüzünde gördüm sevdiğim.
Tomurcuk üstüne kırcı yağınca,
Gülleri yanakta derdim sevdiğim.

Gamzeden gerdana Gülistan açmış,
Ferhatlar Mecnunlar badeyi içmiş,
Seni gören gönlüm kendinden geçmiş,
Sevdalar içine girdim sevdiğim.

Severek büyürsün seven gözünde,
Mutluluk gülleri açar yüzünde,
Yeni doğmuş gibi her bir sözünde,
Sevdamı eline verdim sevdiğim.

Özlemin büyüdü döşümde yine,
Serabın doğuyor baktığım yöne,
Avare olmuşum ben döne döne,
Sabrımı yoluna serdim sevdiğim.

Bir şiir içinde umutlar doğar,
Doğum günün gelir mutluluk yağar,
Özlemin çoğalır nefesim boğar,
Sevdayı gözünde vurdum sevdiğim.

SevdaHamalı
Ferhat Arslan Haliloğlu
www.ferhatarslan.com

 
Toplam blog
: 5
: 469
Kayıt tarihi
: 30.07.09
 
 

Ferhat Arslan Haliloğlu1959 yılı Yenifakılı / Yozgat doğumluyum.Kayseri'de yaşıyorum.Şiir yazmaya ça..