Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ekim '09

 
Kategori
Deneme
 

Gördümki; saçmalıyorum

Gördümki; saçmalıyorum
 

...


Satılık eşyalar bilirdim de, satılık ruhlarda gördüm, bedeni kendine ait olmayan. Tüm hücresini ve ruhunu maddeye. Maddenin emrine hizmetkar eden yüreğine is yapışmış, kararmış yürekler gördüm. Ve anladım ki maddeye değer verenler insana değer vermezmiş. Duygulara değer vermezmiş. Herkes kendi değerini kendi yaratırmış gördüm ve yine kendi kaybedermiş değerini.

Gördüm ki kendi hayatı zannedip hata yaparak başkasının mahfına yüreğinin yanmasına sebep olabilirmiş insan.

Gördümki hayatının mahvolmasına sebep olanlar karşına geçip gülermiş. Bir umut daha öldü bir yürek daha yandı deyip kadeh kaldıran soysuzlar varmış.

Ve korkaklar gördüm, aşkına sahip çıkamayan. Baba olacak çağda tokadı yediler mi babadan iyice çözülürler. Karşı gelemezler. Aşklarını, hayatlarını başkalarının tercihlerine bırakırlar. Başkalarının kurguladığı hayata evet derler ve sadece bu konuda cesurdurlar. Vazgeçebilirler kolayca; önlerine atılır iki kuruş, iki eşya bir pazar ucuzluğuna satarlar hayatlarını, kendilerini..

Gördümki, acılar yalnız yaşanırmış. Acılar dilsizmiş. Yaşadığında en derin sancıları haykırışlar içe dönük olurmuş.

Gördümki, öğrendiklerim yaşadıklarımdan ibaretmiş;

Ve gördümki; öğrendim dediğim herşeyde bir bedel ödemişim.

 
Toplam blog
: 52
: 730
Kayıt tarihi
: 14.05.08
 
 

Diyarbakır doğumluyum. Kamu yönetimini okuyorum. Yazmayı seviyorum. Milliyet Blog’da yer almaktan mu..