Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Haziran '18

 
Kategori
Felsefe
 

Görecelilik Anarşist Yaklaşım, Her Şeye Bana Göre Sana Göre Dersek Düzen Bozulur

Görecelilik Anarşist Yaklaşım, Her Şeye Bana Göre Sana Göre Dersek Düzen Bozulur
 

Tamam, sen sana göre ben bana göre yaşayım, 8 milyar insan herkes kendine göre yaşasın, bakalım bu dünyada hayat oluyor mu?

Şimdilerde daha az bilenler bize uyuyorlar ama gün gelecek onlar da aydınlanacak ve “bana göre” demeye başlayacaklar.

Öyle her kafadan bir ses çıkarsa olmaz ağırlıklı yaklaşımın etrafında toplanmak durumundayız, ne demek herkese göre değişir. Madem herkese göre değişiyorsa neden düşüncelerimizi başkalarıyla paylaşıyoruz ki, ne işlerine yarayacak almayacaklar, kendi düşünceleri var.

Eskiden hayat daha kolaydı birisi bir şey söylüyordu tamam diyorduk.

Bir konuda görüşler farklı olabilir ama ne kadar farklı olabilir ki, göreceliliğin iletişimde sorun yarattığını düşünüyorum.

Herkesin her konuda kendine göre bir fikri olabilir ama fikirler açıklandığında bunların bazılarının örtüştüğünü ya da en azından birbirine yaklaştığını görürüz; farklı yaratıklar değiliz ki hayat ve dünya hakkındaki duygu ve düşüncelerimiz bu kadar farklı olsun.

Malum Milliyet Blogdaki en aykırı kişi olarak lanse edildim, öyleyken benim düşüncelerime bile katılanlar var. Yoksa görecelilik dedikleri entelektüel bir merak mı? Ya da konuların zaten var olan açılımları.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..