Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

22 Kasım '07

 
Kategori
Blog
 

Görev alan yazar dostlarımı kutluyorum!

Görev alan yazar dostlarımı kutluyorum!
 

Efendim.
Aşağıdaki linkte bahsi geçen, bu tip haber ve organizasyonlar vs. çalışma ve görevler diyerek programıma (pardon) yazıma başlıyorum..

''Milliyet Blog Yazarı'' kimliği taşıyan, bütün ''yazar arkadaşlarımız'' için, gururla yerine getirecekleri ve başaracaklarından emin olduğum, bazı sevgili dostlarımızı da neden bilmem ama sanki bana azıcık rahatsız olmuşlar izlenimi veren haberler okumaktayım.. Bu değerli blog yazarı dostlarımıza açık seçik verilen ''bu çok özel bir görevdir.'' diyorum... (ben kendimce)

Bu siz olursunuz, biz oluruz, o olur, bu olur, hiç fark etmez. Önemli olan, burada bu duvarları, çatıyı, bacayı, kapıyı oluşturan bizleri bir araya getiren yani ''Milliyet Blog Yazarı'' kimliğini bizlere kendi isteğimizle, bir karşılık beklemeden sunan ''Milliyet Gazetesidir'' bende burada diyorum ki önemli olan bu kimliği taşıyabilmektir!

Taşıyabilenler her türlü egolarını kapının dışında bırakmış olmalılar-dı. ''Birlik Dirliktir'' kimliğini gönül yakalarına iliştirmiş olmalılar-dı. Taşıyamayanlar da eğer ki bir de ''ben'' vs. ''önce ben'' vs. ''hep ben'' vs. kimliğiyle dolaşmak ister-ler-se-de (bu-da yine onların kendi tercihleridir) bizlerde sessizce saygı duyarız..

Ben şunu demek istiyorum ki!
Bahsi olan konuda, adı geçen, ''Milliyet Blog Yazarı'' dostlarımı tüm kalbimle kutluyorum.. Bizleri en güzeliyle ve en iyi şekilde temsil edeceklerine inanıyorum ve güveniyorum..

Konu:Bu alttaki linkte efendim..
http://blog.milliyet.com.tr/Proje/Time/TimeGiris.aspx

Gönül notum(1):Allah rızası için! Ne istiyorsak onu yazalım. Ama! Yazarken sağa sola bakmadan, ufak tefek taş atmadan, can sıkmadan ki canımız sıkılmasın..
Kim ne yazmış, nasıl yazmış, nasıl da öyle erotik yazarmış da amanin de canım, bir de cıbıl cıbıldak kadıncık resimleri koyarmış...

Bize ne efendim??? Bize ne???

İzin buyurursanız ki kendimce hatırlatmak istiyorum!

Burada, Türkiye'nin sayılı ve çok saygın bir editör kadrosu var. Milliyet Gazetesi ve Milliyet Blog için görev almışlar ve hiiiççç sesleri çıkmadan görevlerini en iyi şekilde yerlerine getiriyorlar.. En önemlisi de şu, bizleri özgür bırakmışlar.. Öyle özgür bırakmışlar ki bizler, öteye beriye hiççç düşünmeden hişşşttt pişşşttt yan baktın, yan gittin diyebiliyoruz..

Demek istediğim Sayın Editörler gerek duyarlarsa zaten onlar görevleri gereği editörlüklerini yapar ve o yazıyı ve fotoğrafı yayınlamazlar efendim..
Sanırım anlaşılmıştır?
Biliyorum!
Söylenenleri duyuyorum!
Yazmak isteyenler, sadece! ''YAZARLAR'' efendim..

Gönül notum(2):''İlk kez'' bu tür sesleniyorum! Teşekkür ederim..

Saygılarımla.

''Melekler yesin bizi inşallah''

Sabiha Rana

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..