Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Haziran '20

 
Kategori
Şiir
 

GÖREYDİM

GÖREYDİM.

Karış-karış, il-il gezip, dolaşıp,
Oğullar da itibarı, göreydim.
Dere geçip, tepe dönüp, dağ aşıp,
Zirvedeki yağan karı, göreydim.

Bir gezeydim o dağları yorunca,
Çıldır da ki Sarp dereler boyunca,
Su içeydim çeşmelerden doyunca,
O dağda ki bulakları, göreydim.

Dolaşaydım kızıl kaya taşına,
Tırmanaydım, kalaça’ nın kaşına,
Bir çıkaydım "ziyaretin" başına,
Zekerzim de otlakları, göreydim.

Kara düzü,taş bulak ı çiçekli,
Kır dağı  gül-çiçekle bezekli,
Menevişli, lale-nergis etekli
Kurtkale de” bahçe-bağı, göreydim.

Göçüm kalkar o Zinzal’ ın dağından,
Kadim in evinin” yerinin yanından,
Kızıl kaya, Parmaklının dağından,
Çıyağor’ da yaylakları göreydim.

Ali der ki: Elde kalan dostları,
Karşılayıp, yola salan dostları,
Gözü yolda bağrı yanık dostları,
Öz yurdumda vefakarı göreydim.

31.12.2010.Ali karagöz

 
Kayıt tarihi
: 22.11.07
 
 

MÜZİK ŞİİR VE EDEBİYAT ..