Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ekim '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Görkem için yardım kampanyası

Görkem için yardım kampanyası
 

http://www.gorkemicin.com/


Görkem Çakmak daha 20 yaşında. 5 yıl öncesine kadar çok mutlu ve düzenli bir yaşam sürüyor, lise birinci sınıfta öğrenci olarak yaşamını idame ettiriyordu.

5 yıl önce yüksek tansiyon şikayetiyle Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesinde ve yapılan incelemeler sonucunda Görkem’in aort damarının tıkalı olduğu ve açık kalp ameliyatı olması gerektiğine karar verildi. 10 Temmuz 2003 tarihinde girdiği kalp ameliyatının ardından Görkem ve ailesinin yaşamı bir daha asla eskisi gibi olmadı. Ameliyat sırasında gelişen komplikasyonlar sebebiyle Görkem’in beynine oksijen gitmemiş ve buna bağlı olarak beyin ölümü teşhisi konmuştu.

Görkem tam 18 ay Göğüs ve Kalp Damar Cerrahisi Yoğun Bakım ünitesinde komada kaldı. 12 ayda Göğüs Kalp Damar servisinde yattı.

Bu zorlu ve dayanılması imkansız gibi görünen süreçte ailesi inancını ve umudunu hiç yitirmedi. Maddi ve manevi bütün imkanlarını seferber ederek, doktorların tüm olumsuz yaklaşımına rağmen mücadeleyi hiç bırakmadılar ve hala mücadeleleri devam ediyor.

Görkem için Çin’de kök hücre nakli yöntemiyle tedavi umudu doğdu. Ancak Çin’ de uygulanabilen bu tedavinin maddi tutarı yaklaşık 300.000 YTL’ dir.

Ailesinin ödeyebilme gücü olmadığından son çareleri yardımsever insanlarımızın desteğidir.

Yardım kampanyası için Valilik onayıyla izin alınmıştır. Aşağıdaki adrese girildiğinde daha fazla bilgi alabilirsiniz.

Saygıdeğer yazarlar hepimizin başına böyle şeyler gelebilir. Belki yardımımız olur diye paylaşıyorum.

http://www.gorkemicin.com/

Saygılarımla.

 
Toplam blog
: 61
: 1041
Kayıt tarihi
: 04.01.08
 
 

1983 doğumluyum. İzmir' de yaşıyorum. Bir kamu kuruluşunda memur olarak çalışıyorum. ..